reacties graag!! Wezz&Fisher - Moonwatcher [Hardtrace / Bigroom trance]

Zal het op zo'n trensfeestje goed doen, zit vol met de gebruikelijke trance-clichees...
....tja dat was het eigenlijk...

ik weet niets van tarnce, maar ik vind dat ie niet zo lekker gooved(spel je dat zo) met de hihats....en de snare staat soms 4X4 en dat vinden de meeste tarncers en afrikanen niet zo vet denk ik zo, maar het zou kunnen ik ken die stylo's niet zo goed!!!

maar voor de rest goed gedaan, en ga er maar vanuit dat mijn kritiek niet op je doelgroep slaat

Thanx voor de reacties,
Ik maak veel hardstyle , dat hoor je denk ik ook terug(bijv. die 4x4 snares ), veel echte trance liefhebbers vinden het een beetje 'te' inderdaad, maar de mensen die van een tikje harder houden kunnen het weer wel waarderen, dus het is maar net waar je van houd :)

en inderdaad, het zit vol met trance cliché's , heb niet me best gedaan om het origineel te houden, dus vandaar wat standaart trance, dat is aan de ene kant nogal standaart, en aan de andere kant vind ik het wel vet.
Tevens duurde het ook maar 3 uur om deze track in elkaar te zetten :P

Zie mijn productie 'Africa' die onder deze threat staat voor een aparte stijl in techtance

Grt

Wessel

Leuke track, beetje simpele melodie en erg droge productie voor trance, dat harde op zich trek ik wel.
De melodie moet wel wat melodieuzer en de productie van de synth sounds wat meer nat, galm en delaytjes e.d.
Beats niet teveel aan doen, lekker ruig.

Zou een leuke B-kant voor Frozen Flame zijn, geen topper maar wel draaibaar.

Je bedoel mijn remix van Frozen flame ?:P

Origineel geplaatst door Wezz&Fisher
Je bedoel mijn remix van Frozen flame ?:P

Ik ken alleen de radio versie zeg maar...
Hebben jullie een remix voor die track gedaan dan op de originele release?

Sinds mijn Critical Mass dagen loop ik achter met wie wat doet kwa hardere stijlen.

Heb net nog ff die Africa track geluisterd, zit erg leuk in elkaar, leuke edits en stoere sound...!

We hoorden via wat connecties dat square beats ( waar frozen flame op gereleased is als orgineel ) nog trance remixes zochten naast die Rocco & Bass-T remix , dus eigenlijk gelijk deze gemaakt.
Hijs nu 1 week af , en zodra de DJ Nova remix ook af is (das een maat van mij).
Krijgt Square beat post van ons :P

Hier de link naar onze Frozen flame remix*D

http://download.yousendit.com/791E47252955E464

N-Joy
;)

Greetz

Wezzel

Laatst gewijzigd:
Goed gedaan hoor! Vind hem helemaal top!
Lijkt me sterk dat ze hier niet in geinteresserd zijn als ze op zoek zijn...

Komt wel goed met jullie...trek je trouwens niet teveel aan van de reacties op dance georienteerde
tracks, die worden meestal niet echt heel serieus genomen zeg maar..;)

hehehe okeydan :P

Thanx for the comment!

Back