Logic Audio Silver

steed

Nieuwkomer
Hallo!

Ik ben ondertussen al 6 jaar Logic gebruiker (versie 4.6 met updates tot 4.8.1) en heb me onlangs een nieuwe PC aangeschaft met Windows XP Pro.

Kan er mij iemand vertellen hoe ik die updates nu van m'n ouwe naar de nieuwe PC krijg? Want ik zit nu terug met de 4.6 versie van de CD-ROM op m'n systeem...

Of misschien zijn die updates nog ergens te downloaden? (bij Apple alvast niet meer...:( )

Alvast bedankt!

Re: Logic Audio Silver

Origineel geplaatst door steed
Hallo!

Ik ben ondertussen al 6 jaar Logic gebruiker (versie 4.6 met updates tot 4.8.1) en heb me onlangs een nieuwe PC aangeschaft met Windows XP Pro.

Kan er mij iemand vertellen hoe ik die updates nu van m'n ouwe naar de nieuwe PC krijg? Want ik zit nu terug met de 4.6 versie van de CD-ROM op m'n systeem...

Of misschien zijn die updates nog ergens te downloaden? (bij Apple alvast niet meer...:( )

Alvast bedankt!
'tIs vervelend maar dit is "deadware". Je kunt kijken of Mopro je kan helpen. Mailadres is info@mopro.nl.

Succes,
Yoonchi

Da's waar, die was ik al vergeten, thanx!

Overzetten van de ene computer (W 98SE) naar de andere (XP) is dus geen optie?

Waw MrM ! Echt heel erg bedankt ! Ik heb de juiste download gevonden en kunnen installeren. een pak van mijn hart ! Morgen uitvoerig testen, ik laat je nog weten hoe 't gaat.

Nog 's heel hartelijk bedankt!!

Re: Re: Logic Audio Silver

Re: Re: Logic Audio Silver

Origineel geplaatst door Yoonchi
'tIs vervelend maar dit is "deadware". Je kunt kijken of Mopro je kan helpen. Mailadres is info@mopro.nl.

Succes,
Yoonchi

Was ik nog vergeten: Ruud heeft me laten weten dat Mopro niet langer bestaat en dat-ie niet meer werkt voor Emagic.
Toch bedankt!

Origineel geplaatst door MrM
Graag gedaan!

Yep, de zaak draait heel lekker en vlotjes! Alles is er, geen problemen, 4.8.1 lijkt zelfs stabieler op XP dan op W98SE. En zeggen dat de muziekspeciaalzaak ervan overtuigd was dat het niet te installeren was op XP... Ik ben echt tevreden! nog eens dank!

MrM is the best !

Zou die download op CD-R te schrijven zijn, for future reference? En zoja, hoe doe je dat?

Want hij blijft waarschijnlijk niet eewig on-line...

Back