smart media kaart 3V

Status
Please reply by conversation.

GUI

eat the drums
ik zoek een smart media kaartje voor mijn nieuwe aanwinst (RS7000).
het liefst natuurlijk één van 128MB.

het gaat wel om de 3 volt kaartjes die ook in camers's PDA's etc gaan niet om de 5 Volts van roland.

welk forum lid helpt mij verder? :engel:

Is helaas niets te vinden, behalve één online store die er qua recenties niet echt betrouwbaarder op wordt.

Bol.com daar hebben ze ze, daar heb ik er ooit 1 gekocht, met mijn domme kop :stupid een 128 mb 3.3 v waar ik niets aan heb!! omdat ik niet ff goed had gekekn dat mn machine tot 64 mb accepteerde van Kingston nooit gebruikt dus. :D

duss.... :doei:

Origineel geplaatst door jamal
Bol.com daar hebben ze ze, daar heb ik er ooit 1 gekocht, met mijn domme kop :stupid een 128 mb 3.3 v waar ik niets aan heb!! omdat ik niet ff goed had gekekn dat mn machine tot 64 mb accepteerde van Kingston nooit gebruikt dus. :D

duss.... :doei:

Bol heeft ze ook niet meer. ik heb eigenlijk alle winkels al geprobeerd zonder succsess. de enigste optie is tweedehands.

Volgens het RS7000 forum pakt hij wel de 128MB kaarten. of was het een ander apparaat die jij had? BTW als je dat kaartje nog hebt dan wil ik hem wel van je overnemen! :okdan:

Ik heb een Xd->SM converter met 128MB Xd kaartjes gekocht voor m'n RS7000 dat werkt prima.

128MB Xd kaartjes koop je bij expansys.nl, de converters zul je naar moeten zoeken (ze schijnen ook op Ebay te staan, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee).

Groeten,

Druid

heren bedankt voor jullie reacties!
ik heb er een op marktplaats kunnen scoren.

:slotje:

Status
Please reply by conversation.
Back