• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Boss SP-505 voor €200,-

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ElektracidZ

Ouwe rot
Te koop, een Boss sp505 Groove Sampling Workstation.

Leuk en vooral intuitief apparaat waarmee je snel en vooral leuk mee kan werken.
Met nadruk op kán, want hij staat hier stof te verzamelen.

Waarom?
Ik ben te veel bezig met virtuele patchcords te verbinden op mijn emu xl-7,
ofwel ik ben er achter gekomen dat ik eigenlijk wel uren bezig kan zijn met 1
patch en dus graag traag werk :)

De 505 is in prima conditie, komt met originele adapter, originele Duitse handleiding
(heeft betere dagen gekend), maar ook met een door mij geprinte Engelse handleiding
erbij. Niet dat je die veel nodig zal hebben, het is eigenlijk een kwestie van aansluiten,
samplen en resamplen met dit apparaat. Heel simpel.

Een uitgebreide review (sos) vind je hier:
http://www.soundonsound.com/sos/Jun02/articles/bosssp505.asp

Prijs, 250 euro. Of ruil voor iets (verras me!) Stuur een pb'tje als je interesse hebt.

Kan natuurlijk bij mij thuis (in Enschede) worden betast en beluisterd worden, maar
ik kan 'm ook naar je toesturen, dan komen er wel verzendkosten bij (7,50 euro).

Foto van apparaat in kwestie:

505.jpg

Of ruilen tegen een korg ms2000r of een dsi evolver mono desktop (met wat bijbetaling van mijn kant!)

Ruilen met een yamaha dx200, korg ms2000(r)* , mono evolver desktop*.
*Met bijbetaling van mijn kant in overleg.

Of PB me een redelijk bod!

Ruilen met een yamaha dx200, korg ms2000(r)* , mono evolver desktop*, alesis micron*,
*Met bijbetaling van mijn kant in overleg.

Een ruil met een Micron heeft mijn voorkeur.

Of PB me een redelijk bod!

Aan MOD. Zou de titel aangepast kunnen worden naar "boss sp505 te ruil voor micron, dx200, ms2000" ?

Bedankt Sly!

Nog steeds te koop.

PB me je ruilvoorstel (zie boven) of je redelijk bod voor deze sampler!

Prijsdaling

NU 225 euro of zoals gezegd een ruil met een alesis micron met eventuele bijbetaling van mijn kant.

AAN MOD

aangezien ik 0 ruilvoorstellen krijg, zou je de topictitel aan willen passen naar
"boss sp505 voor 200 euro"?

Dank!

200 euro!

Ik ben op zoek naar wavetable synths. Ruilen voor onderstaande apparaten (met eventuele bijbetaling in overleg)

Waldorf microwave II, korg wavestation (EX, A/D)

PB

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back