ElektracidZ
Ouwe rot
Te koop, een Boss sp505 Groove Sampling Workstation.
Leuk en vooral intuitief apparaat waarmee je snel en vooral leuk mee kan werken.
Met nadruk op kán, want hij staat hier stof te verzamelen.
Waarom?
Ik ben te veel bezig met virtuele patchcords te verbinden op mijn emu xl-7,
ofwel ik ben er achter gekomen dat ik eigenlijk wel uren bezig kan zijn met 1
patch en dus graag traag werk
De 505 is in prima conditie, komt met originele adapter, originele Duitse handleiding
(heeft betere dagen gekend), maar ook met een door mij geprinte Engelse handleiding
erbij. Niet dat je die veel nodig zal hebben, het is eigenlijk een kwestie van aansluiten,
samplen en resamplen met dit apparaat. Heel simpel.
Een uitgebreide review (sos) vind je hier:
http://www.soundonsound.com/sos/Jun02/articles/bosssp505.asp
Prijs, 250 euro. Of ruil voor iets (verras me!) Stuur een pb'tje als je interesse hebt.
Kan natuurlijk bij mij thuis (in Enschede) worden betast en beluisterd worden, maar
ik kan 'm ook naar je toesturen, dan komen er wel verzendkosten bij (7,50 euro).
Foto van apparaat in kwestie:
Leuk en vooral intuitief apparaat waarmee je snel en vooral leuk mee kan werken.
Met nadruk op kán, want hij staat hier stof te verzamelen.
Waarom?
Ik ben te veel bezig met virtuele patchcords te verbinden op mijn emu xl-7,
ofwel ik ben er achter gekomen dat ik eigenlijk wel uren bezig kan zijn met 1
patch en dus graag traag werk

De 505 is in prima conditie, komt met originele adapter, originele Duitse handleiding
(heeft betere dagen gekend), maar ook met een door mij geprinte Engelse handleiding
erbij. Niet dat je die veel nodig zal hebben, het is eigenlijk een kwestie van aansluiten,
samplen en resamplen met dit apparaat. Heel simpel.
Een uitgebreide review (sos) vind je hier:
http://www.soundonsound.com/sos/Jun02/articles/bosssp505.asp
Prijs, 250 euro. Of ruil voor iets (verras me!) Stuur een pb'tje als je interesse hebt.
Kan natuurlijk bij mij thuis (in Enschede) worden betast en beluisterd worden, maar
ik kan 'm ook naar je toesturen, dan komen er wel verzendkosten bij (7,50 euro).
Foto van apparaat in kwestie: