TR-808 op ebay

deniax

[x][ ][ ][ ][x][ ][ ][ ]
Vond hem er aan de buitenkant wel erg mooi uitzien, dus kon em niet aan jullie onthouden. :W

808 op ebay

Helaas is de shipping alleen naar USA. Maarja toch mooie plaatjes ;)

Wat een mooie 808 zeg !
Maar jezus 920 dollar alweer, waar gaat dit heen?
Ik vind veilingen de laatste tijd wel stinken nu je geen namen meer zie op ebay.com van de bieders.

Wat een plaatje zeg :luv:

Blijft toch een stoere bak om te zien....

Origineel geplaatst door mono-poly
Wat een mooie 808 zeg !
Ik vind veilingen de laatste tijd wel stinken nu je geen namen meer zie op ebay.com van de bieders.

ff richtlijn,..asetr voor 800 $ een 808 deze kant opkomt
an komter ongeveer hoeveel by
tax .tegenwoordig 21 % toch ; = 160$
en invoer hoeveel is dat ...? erby
jaa das veel astie boven de 1000 $ uitkomt
:{ 808 wordt buisnis ,..terwijl t de niet buisnis bakk is ,..geen commerciele platen drumdoos
vintik:engel:

Dit is wel een hele mooie 808!
Wat is nu eigenlijk de richtprijs voor een orginele 808 in super "mint" conditie?

Tja, wat de gek er voor geeft?
Ik denk zelf richting E900,-
808 gaat 909 nog eens inhalen.

Gulden tijdperk op zijn top was de 909 FL3250,-
Was het nog normaal als een 808 voor FL1550,- weg ging....

Wat een mooie 808 zeg !

Wat je zegt, geloof dat er door het niet laten zien van de namen juist manipulatie van de prijs in de hand gewerkt wordt!

Is ook met sommige 12"...

wat de 808 betreft is er toch wel wat sprake van een hype-achtig iets, net als met de space echo's. die gaat ook wel weer zakken. sommige vintage dingen worden steeds duurder door de tijd, maar worden ook steeds moeilijker te vinden, in goede staat (jp8, arp's). andere blijven redelijk gelijk in prijs en worden ook regelmatig aangeboden. (juno, prophet600, moog source)
maar er staat altijd wel een 808 te koop en meestal meerdere tegelijk. en toch worden ze steeds duurder. op sommige plekken dan.
met een beetje geduld en zoekwerk is een 808 vrij eenvoudig voor 700 te vinden. dat wil niet zeggen dat iemand hem van mij moet wegdoen voor 700, want als er mensen zijn die 900 neerleggen, tja, waar hebben we het dan over?!

ik twijfel of ik deze foto al eens eerder heb gezien...

vind ik ook persoonlijk het grootste nadeel van de 2e hands markt; iedereen (ondergetekende ook) kan een plaatje downloaden en bij zijn eigen ad plaatsen...

vind veilingen de laatste tijd wel stinken nu je geen namen meer zie op ebay.com van de bieders.

"ziet" bedoel je ;)

hij word enkel verstuurd binnen usa

dat de 808 duurder wordt is wel te voorspellen
ik denk zelfs dat ze de komende tijd de 1000 euro gaan ontstijgen.
als je op "completed listings" zoekt bij ebay zie je er al meerdere die voor over de 1100 dollar verkocht zijn.

Origineel geplaatst door machine
"ziet" bedoel je ;)

hij word enkel verstuurd binnen usa

dat de 808 duurder wordt is wel te voorspellen
ik denk zelfs dat ze de komende tijd de 1000 euro gaan ontstijgen.
als je op "completed listings" zoekt bij ebay zie je er al meerdere die voor over de 1100 dollar verkocht zijn.

competed listings hoe doe je dat?

Origineel geplaatst door Leo

met een beetje geduld en zoekwerk is een 808 vrij eenvoudig voor 700 te vinden. dat wil niet zeggen dat iemand hem van mij moet wegdoen voor 700, want als er mensen zijn die 900 neerleggen, tja, waar hebben we het dan over?!

nou leo, ik volg al een aantal maanden zeer nauwkeurig ebay en de prijzen zitten daar tussen 1200 - 1600.. (stuk of 8 - 10) 1tje was rond de 700 maar die was dan ook in mindere staat.
Ik heb het iig opgegeven, ik ga er zelf 1 bouwen:

www.eight-oh-eight.org
www.eight-oh-eight.org/phpbb2

Origineel geplaatst door nomore
nou leo, ik volg al een aantal maanden zeer nauwkeurig ebay en de prijzen zitten daar tussen 1200 - 1600.. (stuk of 8 - 10) 1tje was rond de 700 maar die was dan ook in mindere staat.
Ik heb het iig opgegeven, ik ga er zelf 1 bouwen:

www.eight-oh-eight.org
www.eight-oh-eight.org/phpbb2

ebay is niet de plaats voor lage prijzen. daar heb je gelijk in. of je moet een keertje echt mazzel hebben.
amerika is dan nog het meest aantrekkelijk, ook vanwege de dollar en daar lijkt wel eens iets volledig aan de aandacht te ontsnappen.

Een tijdje geleden heb ik een 808 voor 1750 zien gaan. Die was ook in mint staat en met midi ingebouwd.
Deze is inderdaad wel pr8ig.

Ik voorspel dat deze voor 1600 zal gaan.

Ik had een jaar geleden een 808, zag er bijna net zo mooi uit als deze. Voor 750 gekocht en verkocht. (domdom, goeie apparaten moet je niet verkopen..). Is nog steeds een normale prijs.

Back