CS80 op ebay duitsland

wouw

Ouwe rot
Wel interessante gear, geen interessante prijs: startbod 4000 GBP, nu kopen 5000 GBP.
Ik neem aan dat er geen biedingen zullen volgen dus koop je 'm voor 4000 GBP, circa 6000 Euro.

Succes ! :D

CS80 ebay

en zeggen dat ik 1 laten staan heb voor 750 euro,omdat mij adviesgever had gezegt 'je zal hem niet graag hebben,hij lijkt meer op een orgel,en tis enorm zwaar'.

Was van een oude vrouw die toen ik belde mij zij 'ja twas van mijn man die net overleden is' en ik maar aandringen om het uit die ouwe haar mond nog is te horen om er zeker van te zijn 'staat er werkelijk CS-80 op het toestel' ,'ja' was het antwoordt.. shit!....

*mompelt iets van Arturia of zo*

Op de Analogue Heaven forums is er momenteel een hele heisa rond die CS-80 uit Duitsland; de meesten waarschuwen voor een mogelijke scam... 't Is maar dat je het weet...

Nou ze willen het liefst dat de koper hem zelf oppikt dus valt er denk ik weinig te scammen.

Origineel geplaatst door Wiseguy
Nou ze willen het liefst dat de koper hem zelf oppikt dus valt er denk ik weinig te scammen.

mischien wordt je wel geript van je geld als je daar bent:D

Misschien de "ripdeal" van de toekomt, ze weten dan wel zeker dat je een hoop geld op zak hebt.
Het zou zo maar eens kunnen.

Origineel geplaatst door rombraz

Voor 10% van de verkoopprijs ga ik mee en dan hoef je je geen zorgen te maken over de verkoper.... }:|

Hmmmm,idd nog zo geen slecht idee...:L

foute inschatting ?

is verkocht voor 5000 GBP (€7585 volgens ebay). Vraag me af of het geen scammer is die koper, of een kameraad van die "crimineel" die samen bedacht hebben de marktprijzen op te drijven zodat hij over een paar maanden nog meer kan vragen.

Ik doe nooit meer een uitspraak over de vraag- en verkoopprijzen van een CS80.

Origineel geplaatst door HEXAGON

Was van een oude vrouw die toen ik belde mij zij 'ja twas van mijn man die net overleden is' en ik maar aandringen om het uit die ouwe haar mond nog is te horen om er zeker van te zijn 'staat er werkelijk CS-80 op het toestel' ,'ja' was het antwoordt.. shit!....

Vangelis leeft toch nog....

Origineel geplaatst door HEXAGON
en zeggen dat ik 1 laten staan heb voor 750 euro,omdat mij adviesgever had gezegt 'je zal hem niet graag hebben,hij lijkt meer op een orgel,en tis enorm zwaar'.

zo kwam ik deze net op het prikbord tegen maar ik was net te laat helaas!

cs80.JPG

ik heb wegens privacy redenen de contactgegevens onzichtbaar gemaakt.

:doei:

Origineel geplaatst door VanHeckis
zo kwam ik deze net op het prikbord tegen maar ik was net te laat helaas!

cs80.JPG

ik heb wegens privacy redenen de contactgegevens onzichtbaar gemaakt.

:doei:

Bedankt VanHeckis,

Was inderdaad verrassend, al drie berichten nog voordat ik de braadworst en shampoo naar huis had gesjouwd...

Origineel geplaatst door Wiseguy
Misschien de "ripdeal" van de toekomt, ze weten dan wel zeker dat je een hoop geld op zak hebt.
Het zou zo maar eens kunnen.

laten we ze nu niet een handje helpen de criminelen in spee, aangezien ze de weg naar de fora ook wel weten spijtig genoeg...

schijt die prive veiling want zo is het ook niet te checken, wat hij hiervoor verkocht buiten de krell kav 300i versterker of wat het dan ook is om...

Hoe dan ook is het bizar te noemen dat er gewoon 1 piepo komt die even op de nu kopen knop drukt. Moet je nagaan wat je voor dat geld kan kopen, of je kan niet lezen, misschien de verkeerde valuta of het is idd een dikke scam! Maar als het een ripdeal is dan poeh te erg. Komt er straks 1 op marktplaats te staan of die zet 3 tr-909's te kooop voor 2000 dan heb je ook een ripdeal, als ze het met mobieltjes kunnen waarom dan ook niet met muziekinstrumenten???

Vandaar dat ik ook nooit alleen ga, als ik wat ga kopen, vanaf een bepaalde prijs en ook al sta ik mijn mannetje...

Back