Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Wiseguy
Nou ze willen het liefst dat de koper hem zelf oppikt dus valt er denk ik weinig te scammen.

Origineel geplaatst door rombraz
mischien wordt je wel geript van je geld als je daar bent![]()
Origineel geplaatst door rombraz

Hmmmm,idd nog zo geen slecht idee...Origineel geplaatst door rombraz

Origineel geplaatst door M01C
Wat een schitterend exemplaar.........
![]()

Origineel geplaatst door HEXAGON
Was van een oude vrouw die toen ik belde mij zij 'ja twas van mijn man die net overleden is' en ik maar aandringen om het uit die ouwe haar mond nog is te horen om er zeker van te zijn 'staat er werkelijk CS-80 op het toestel' ,'ja' was het antwoordt.. shit!....
Origineel geplaatst door HEXAGON
en zeggen dat ik 1 laten staan heb voor 750 euro,omdat mij adviesgever had gezegt 'je zal hem niet graag hebben,hij lijkt meer op een orgel,en tis enorm zwaar'.
Was van een oude vrouw die toen ik belde mij zij 'ja twas van mijn man die net overleden is' en ik maar aandringen om het uit die ouwe haar mond nog is te horen om er zeker van te zijn 'staat er werkelijk CS-80 op het toestel' ,'ja' was het antwoordt.. shit!....

Origineel geplaatst door VanHeckis
zo kwam ik deze net op het prikbord tegen maar ik was net te laat helaas!
![]()
ik heb wegens privacy redenen de contactgegevens onzichtbaar gemaakt.
![]()
Origineel geplaatst door Formant
ik vind dat prikbord verhaal eigenlijk niet zo funny als ik er zo over nadenk.....
Origineel geplaatst door Wiseguy
Misschien de "ripdeal" van de toekomt, ze weten dan wel zeker dat je een hoop geld op zak hebt.
Het zou zo maar eens kunnen.