Op gegeven moment vond ik, dat de piano klanken iets te veel op de achtergrond waren, ze zouden iets geprononceeerder kunnen naar mijn smaak.
Ik heb ook het gevoel dat er nog iets 'mist': of het warme pads zijn, of misschien een sample van een drukke winkelstraat, ver op de achtergrond...... daar ben ik naar 2 x luisteren nog niet achter..
hmm. ik denk dat ik ..dat is dus mijn smaak.. nog een bass riff er aan toezou voegen, want er is nog een 'stilte' in het nr..alsof er nog iets bijmoet.
Met het ritme gedeelte is niets mis, dit klinkt erg overtuigend daar zou ik niets meer aan veranderen.
Nou ja, zie maar wat je met deze opwerpingen doet.. hij is zeker al lekker om naar te luisteren hoor!
Maar eigenlijk C-Code, je hebt vette gear en dat hoor je eigenlijk niet aan de track af..
Waar is bv die Supernova?? Je zou wat meer ambient soundjes erdoor kunnen mixuh..?
Origineel geplaatst door Bass Leuke track..drums te hard denk ik..
Maar eigenlijk C-Code, je hebt vette gear en dat hoor je eigenlijk niet aan de track af..
Waar is bv die Supernova?? Je zou wat meer ambient soundjes erdoor kunnen mixuh..?
De drums zijn inderdaad hard, maar dat hoort zo (tenminste dat vind ik)
IK werk errug graag met samples, en ik vind persoonlijk bij deze track geen echte ambient soundjes passen. Die supernova gebruik puur ter aanvulling. die geluidjes na 2:00 komen uit de supernova.
Ik ben ondertussen met een nieuwere versie van dit nummer bezig en heb ook de complete rhodes eruit gehaald, en ben me nu voornamelijk aan het richten op freaky oude funk & jazz samples van vinyl......
Goed, leuke piano sound, als jij de drums zo goed vindt zijn ze goed. Ik mis wel wat zacht geluid eronder (stond hierboven ook ergens). Alhoewel, de kunst van goede muziek maken is weglaten, je track scoort hier goed want er zit niet veel meer in. Daarom zijn die drums misschien ook zo aanwezig, iets pietse minder attack erop (tikt minder in je oor dan, althans via mijn laptop boxjes en die zijn puur shit natuurlijk).
hij klinkt opzich best relaxt .. alleen mis ik inderdaad nog een beetje opvulling om het zo maar te zeggen.. zoals dexter hierboven eigenlijk al zei.. maar opzich is het best een relaxt nummertje ..
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.