Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Maar absoluut meer waard dan 350, dat hoef ik niemand te vertellen.Origineel geplaatst door R-ond
anti mode aan ...is t niet gewoon een multitimbale ...k4 ofso /
Behalve dan dat dezelfde fabrikant erachter zit.
Er zit ook nog eens een apart filter in verwerkt dat je niet vaak tegenkomt. Digitaal uiteraard.
Origineel geplaatst door Hooihuis
Euh......nee, R-ond, een K5000S heeft helemaal niets met een K4 te makenBehalve dan dat dezelfde fabrikant erachter zit.
De K5000 serie kun je wel zien als de best ontwikkelde additieve synthesizers - tenminste, van de bakken die in massaproduktie gegaan zijn dan heEr zit ook nog eens een apart filter in verwerkt dat je niet vaak tegenkomt. Digitaal uiteraard.
Helaas kon het totaalgeluid van dit beest mij niet echt bekoren, hoe zeer ik ook mijn best deed. Heb hem dus maar weer weggedaan een tijd geleden. Zijn oudere broer/zus, de K5m die ik al heel lang heb, doe ik echter nooit meer weg. Totaal andere klank - digitaal, maar met een warme ondertoon zeg maar. Ook al heb ik aardig wat synthesizers gehad inmiddels, ik vind nog steeds dat de K5(m) een unieke sound heeft en je kunt er heel erg gekke dingen mee doen.
Een K4..........ga je mond spoelen!![]()

is dit nou die versie met een losse controller box / of erop met 15+ ofso knobbiesOrigineel geplaatst door pt.
Op de terugweg nog een kilo kersen gekocht, vers van het land...
Vanmiddag een paar uur zitten spelen en aan de knoppen draaien met het ding en het klinkt echt lekker. Super brede pads, kristal heldere geluiden en ook behoorlijk smerige geluiden.
Origineel geplaatst door teluur
En de kersen....![]()
Serieuze mode: kan er iemand uitleggen hoe het geluid van een K5000 zich verhoudt tot andere digitale (FM) synths (vooral de fs1r)