Heren, ik heb gister zo'n Thomann rack/doos besteld en alles erin gehangen. Nu had ik een paar vraagjes, aangezien ik niet echt electronisch onderlegt ben.
1. Kan het kwaad als ik alle adapters achterin de doos plaats? Dus achter m'n rack. Gaat dit problemen opleveren? Moet je niet de adapters zo ver mogelijk van je apparatuur vandaan houden? Ik weet dat audio en stroomkabels elkaar moeten kruisen in een hoek van 90 graden, maar kan ik storing krijgen van de adapters?
2. Kan het kwaad dat ik alle snoeren van de adapter oprol en opbind? Maak ik dan geen lus ofzo? (Ik noem maar wat)
3. Kan het kwaad als ik audio kabels oprol in een lus?
Ik had gisteravond nog veel meer vragen maar die ben ik ff kwijt, mocht ik er weer opkomen horen jullie het wel.
Mijn dank is alvast groot.
1. Kan het kwaad als ik alle adapters achterin de doos plaats? Dus achter m'n rack. Gaat dit problemen opleveren? Moet je niet de adapters zo ver mogelijk van je apparatuur vandaan houden? Ik weet dat audio en stroomkabels elkaar moeten kruisen in een hoek van 90 graden, maar kan ik storing krijgen van de adapters?
2. Kan het kwaad dat ik alle snoeren van de adapter oprol en opbind? Maak ik dan geen lus ofzo? (Ik noem maar wat)
3. Kan het kwaad als ik audio kabels oprol in een lus?
Ik had gisteravond nog veel meer vragen maar die ben ik ff kwijt, mocht ik er weer opkomen horen jullie het wel.

Mijn dank is alvast groot.

) maar het is dus zeker geen grote 12v adapter. Wat hij wel doet is ontstoren en piekspanning beveiligen. Zeker als je van plan bent live te gaan (in een oude loods met brakke stroomvoorziening bijvoorbeeld) vind ik zoiets onontbeerlijk...