ElektracidZ
Ouwe rot
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door HEXAGON
Is het niet waardt IMO ttz,tis moeilijk om een perfecte loop erin top te nemen...

Ach er is nu een forumlid dat 300 euro bied op Marktplaats.nl voor een System 100, model 104 sequencer. Rete zeldzaam natuurlijk maar toch een hoop euros voor de functionaliteit die je er voor terugkrijgt.Origineel geplaatst door Danny
Perfecte loop is perfect mogelijk via de inderdaad door Smackos vermelde perfecte stepfunctie. Dit is een echt inspirerende sequencer (monofoon). Ik heb zowel jarenlang de CSQ600 als de CSQ100 gehad.
Ondanks de bruikbaarheid, betwijfel ik echter wel of je voor een 100 75€ zal krijgen, want ook in mijn ogen is het toch wel wat veel. Maar 't is maar wat de gek ervoor geeft, natuurlijk.
![]()
Origineel geplaatst door reddread
er staat ook een MSQ-700 op MP
wel 200 euro, lijkt me wat veel
wat is eigenlijk het verschil tussen de CSQ´s en de MSQ´s ?

Jezus, dat is nog meer dan de Model 101 synthesizer zelf ! Moe nie gekker worden. Ik heb nog wat vintage 220V kabels met stekkers liggen. Iemand ? Hoor ik daar 125 euro per meter ?Origineel geplaatst door mono-poly
Die antieke sequencer moet bij de verzamelaars wel 600 opbrengen denk ik.
Maar voor dit geld is er genoeg andere keus.
Q960 bv![]()
Origineel geplaatst door vinnieq
Jezus, dat is nog meer dan de Model 101 synthesizer zelf ! Moe nie gekker worden. Ik heb nog wat vintage 220V kabels met stekkers liggen. Iemand ? Hoor ik daar 125 euro per meter ?
)