I'm back into synths

low

Ingeburgerd
Heb van begin 80 tm begin 90 van de vorige eeuw synths verzameld. En geinspireerd door dit forum en gesteund door een betere portemonee weer van plan mijn oude hobby op te pakken :( Laatste verkoop was geloof ik 1992 toen ik mijn 303, 808 en juno 106 + syncbox voor 3000 pieken verkocht.
Het enige dat uit mijn oude tijd rest is een defecte Pro One, een Electro Harmonix mini synthesizer en wat snoeren :(
Voordat ik dieper in het nieuwe spul ga duiken ga ik me eerst eens bezighouden wat de oude synths tegenwoordig waard zijn en hoe ik het beste geluid uit mijn computer (een PC) krijg.

Ik heb destijds veel muziek gemaakt, maar nooit wat uitgebracht. Ben in de eerste plaats liefhebber van analoge bakken en wil er weer mee stoeien, heb (nog) geen plannen om er produkties mee te maken. Maar dat kan natuurlijk komen :(

Kijk nou!

Kijk nou!

Een echte synthjutter :) ook jij van harte welkom en dat je maar veel plezier mag beleven aan dat wat wij thuis noemen.

Gegroet!:halleluja

even over de waarde, de meeste dure analoge synths zijn 2 of meer keer zo duur geworden als in 1990 schat ik zo in.

Welkom, wil je je nick nog veranderen in Synthjutter!?;)

Back