Hij is indrukwekkend, maar ook weer lelijk. Tenminste de 2 toetsenborden vind ik niet mooi. En als je niet kan spelen onpraktisch.
Vreemd dat er een Franse tekst staat terwijl hij Dirk heet
Hij is in Excellente conditie. Alleen gebrekkig zoals mijn Frans is lijk ik toch waar te nemen dat er iets met het geheugen aan de hand is, als gevolg van een modoficatie, of iets wat er op lijkt.
La seule autre différence était que le 0's de Rev a été expédié avec un propblem de perte de mémoire qui a exigé qu'une modification a appelé le « mod laid ». 1's de Rev a été expédié avec cette modification. Mon Rev 0 ont eu la modification et n'ont pas de problème avec la perte de mémoire. Du séquenceur.
Ondanks dat ik het niet helemaal vertrouw, vanwege de Franse tekst (spreken ze in Nigeria ook geen Frans), heb ik toch de vraagprijs van 1270 euro geboden, want duur is het niet voor zo'n super machine !
Die foto is ook een beetje raar, want die zag ik ook hier op het forum in een andere thread. Komt uit een Engelse advertentie op Ebay. Kijk ook maar eens goed naar de stekker.
Dealniettemin toch een poging waard. Als ik persoonlijk langs kan om te testen en hem op te halen, dan vertrouw ik het wel. Moet ik eerst geld overmaken, tja dan weet je genoeg he.....
Nog geen reactie gehad van " Dirk"
Jongens ik heb gisteren teruggemaild in Franse taal,en heb antwoordt gekregen in engels.
Ik heb zonet gevraagt of ik hem kan komen uitproberen,een waar hij zich bevind.
Hij is nog te koop antwoorde die mij(wat ni normaal is IMO..)
oplichting is niet jofel, zeker niet als het om synths gaat. maar deze oplichting vind ik toch wel een zekere mate van ambachtelijkheid en gerechtigheid hebben. een belachelijk aanleunverhaal dat alleen werkt bij mensen die beter denken te worden van de ellende van een ander. op de een of andere manier heb ik toch minder moeite met deze vorm van oplichting, die sterk leunt op de hebzucht en lage moraal van mensen, dan met vrouwen die vallen voor de verkeerde man, synthliefhebbers die geld overmaken voor een droomsynth en nooit wat zien, etc.
als deze prophet lui trouwens cod in uk accepteren, zouden ze dan met zo'n nep-postbode en een doos met stenen komen, net zoals hier gebeurde met die videocamera's en zo?!
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.