Vage shit

metatron

Sw, Sdshn, Ptch & Rvrb
Moeten jullie maar eens downe bij Soulseek of kazaa: Venetian Snares, wat die gast maakt is echt gewoon kust klinkt vals maar toch mooi, hele vage bb`s, die gast doet gewoon waar die zin in heeft. Hij komt uit Canada en haalt ze insperatie uit z`n omgeving als ie aan het fietsen is

Re: Vage shit

Origineel geplaatst door metatron
Moeten jullie maar eens downe bij Soulseek of kazaa: Venetian Snares, wat die gast maakt is echt gewoon kust klinkt vals maar toch mooi, hele vage bb`s, die gast doet gewoon waar die zin in heeft. Hij komt uit Canada en haalt ze insperatie uit z`n omgeving als ie aan het fietsen is

Idd top venetian snares, ik ken het al en tijd. Ik ga van het weekend ff wat vinyl ophalen.

even een linkje met stukjes muziek van venetian snaers.

Venetian snares link

Heb al twee CDs en een dubbel LP van venetian Snares. In dat kader moet je ook eens het volgende checken:

Cybernetic:Fuckheadz
Hypnoskull
Converter
Imminent (starvation)

Verder is er richting Venetian Snares, op het widerstand label uit Duitsland wel veel leuks te vinden.

Origineel geplaatst door kratarknathrak
Heb al twee CDs en een dubbel LP van venetian Snares. In dat kader moet je ook eens het volgende checken:

Cybernetic:Fuckheadz
Hypnoskull
Converter
Imminent (starvation)

Verder is er richting Venetian Snares, op het widerstand label uit Duitsland wel veel leuks te vinden.

Hypnoskull ken ik wel ja heb ik ook een plaat van, maar waar kan je die cd`s en platen van Venetian Snares Bestellen, wil ik wel hebben dan.

Zal die andere namen ook eens opzoeken, ben benieuwt

Venetian snares ligt hier gewoon bij de platenzaken.
Wicked breackcore&Chaos

hou je hiervan? chek dan ook 's Fanny!
geef me 'n ftp en ik smijt d'r wel wat mp3's op (en evt nog meer pokkeherrie:) )

Back