Tafelrack en standaard

Status
Please reply by conversation.

Flying Panther

Vliegend lid
Ik zoek een aantal praktische dingetjes:

10 of 12 HE tafelrack
Mag wel n beetje stevig zijn, liefst met kooimoeren.

Quicklok opzetstuk voor 2e keyboard
Opzet stukken voor gebruik met standaard X-standaard van Quicklok. Moet wel kantelbaar zijn. Zoiets dus:
QLX_1_m.jpg

Mocht je nog een complete stand voor 2 keyboards hebben staan tegen een leuke prijsje, dan is dat ook nog een mogelijkheid.

Spullen moeten er wel een beetje netjes uitzien, want ik moet er ook nog tegenaan kijken ;)
Prijs komen we wel uit, liefst in omgeving Delft of Apeldoorn.

bij music house in utrecht hebben ze nu 19" tafelrackjes in de aanbieding voor 19 euro!

Hey bedankt voor de tip! :biertje:

Ik heb ff gezocht naar wat info over de racks bij Music House, maar op hun website zie ik alleen statieven en geen racks oid. Ze zijn woensdag pas weer open (i.v.m. bellen / mailen voor info), dus vraag ik me af, heeft iemand in de tussentijd een idee om welk merk / type rack het gaat?

Een goed 2e hands aanbod is ook gewoon nog welkom hoor! :)

Origineel geplaatst door Digimod
ik heb dit model nog maar dan 6 HE :)

Hey, bedankt voor je aanbod, maar ik wil graag mn JP-8080 (6HE) en nog wat andere kleine modules dr in hangen, dus minimum is eigenlijk wel 10HE. Maar wel bedankt voor t meedenken! :biertje:

Ben inmiddels voorzien van een mooi 10HE rack! :)

Iemand die me nog kan helpen aan een 2-voudige standaard of opzetstukken?

Helemaal niemand?? Dat kan toch niet?

T hoeft geen Jaspers ofzo te zijn hoor, een simpele X standaard met beugels is ook prima!

Ow enneh.. aangezien t een hype aan t worden is en ik er toch ook nog eentje zoek: Mocht je je 8580R5 SID chip niet kwijt kunnen, ik wil m wel van je overnemen hoor. Liefst zonder Commodore er omheen ;)

En er is een mooie standaard gevonden!

1 of 2 8580R5 SID's zou ik erg blij van worden als iemand die nog heeft liggen, maar daar hoeft deze thread niet voor open te blijven. Bedankt allemaal! :slotje:

Status
Please reply by conversation.
Back