gezocht: novation remote sl

Status
Please reply by conversation.

rule001

Nieuwkomer
heeft er iemand een remote sl (met automap) waar hij/zij vanaf wilt voor een mooie prijs?
maakt niet uit of het de zero of de 25 ofzo is

rule001

als je er al één zal vinden zal het vlug 400 euro zijn , voor bv. een SL25 ...

kan je beter een nieuwe kopen voor 440 euro , SL25 dan ... dat is wat ik betaald heb hier in Gent.

Plus je moet opletten als je een tweedahndse koopt ... vanaf bepaalde serienrs zijn erf mankementen aan de acht touchpads.

Groeten ,

P.

Origineel geplaatst door EviL 3°3

kan je beter een nieuwe kopen voor 440 euro , SL25 dan ... dat is wat ik betaald heb hier in Gent.

Plus je moet opletten als je een tweedahndse koopt ... vanaf bepaalde serienrs zijn erf mankementen aan de acht touchpads.

Groeten ,

P.

vanaf of onder een bepaald serie nummer? heb je hier wat meer info over?
ik zit er zelfnamelijk ook aan te denken om een remote sl te halen!

Some piezo discs (drumpads) are polarity reversed causing a reduced
voltage/level output. Result is full velocity (127) not being achieved. This
applies to serial number RSL2500250 - RSL2501825. Serial Numbers
after RSL2501825 are not effected.

valt volledig onder de garantie hoor , ik had een tweedehandse gevonden , die gast is terug naar de winkel gegaan en zijn geld terug gekregen waardoor de verkoop niet door gegaan is en ik maar een nieuwe besteld heb , die zouden normaliter daar geen probleem mogen hebben !

Origineel geplaatst door EviL 3°3

Groeten ,

P.

hoi,
ja ik had al gehoord van die problemen.
Waar in gent had je de jouwe gekocht? want ik vind de sl25 nergen onde de 500euro
...behalve dan tweedehands.
grts,
roel

Status
Please reply by conversation.
Back