Aanschaf Masterkeyboard

Euhm , een keystation van m-audio? 88keys voor 220,- ongeveer... of een uitgebreide versie voor +/-500...

Naar het schijnt is dit een goed apparaat, en geschikt voor zowel usb als midi-module

Zou ik persoonlijk nooit kopen, is echt een heel erg niet fijn toetsenbord zal ik maar zeggen.
Maja als je niet veel speelt kan et wel....dan begrijp ik alleen niet waarom je een 88 toetsen tellend klavier wil.

Origineel geplaatst door PietjePieter
Zou ik persoonlijk nooit kopen, is echt een heel erg niet fijn toetsenbord zal ik maar zeggen.
Maja als je niet veel speelt kan et wel....dan begrijp ik alleen niet waarom je een 88 toetsen tellend klavier wil.

Dit begrijp ik niet zo goed? waarom valt dit tegen? Omdat? bent u synthman of een echt pianist?

Ik ben op de piano begonnen en al snel overgestapt op de synths omdat ik dat intressanter vindt qua sounds endergelijke. Nu is het wel zo omdat ik heb leren spelen op een piano ik erg veel waarde hecht aan een goed klavier. En ik vindt persoonlijk de klavieren van m audio echt niet fijn ze voelen heel goed koop en ik vindt et moeilijk om er met goede expressie op te spelen. Opzig is dat niet zo vreemd want ze kosten ook geen drol, das dan wel positief. Dus als je het niet zoveel uitmaakt hoe fijn het klavier speelt gewoon kopen als da je wel uitmaakt zal ik opzoek gaan naar iets anders. Ik heb zelf een oberheim MC2000 speelt fijn en zeer betaalbaar(449,- bij morel geloof ik). verder zijn er nog meer opties denk aan een Roland A90 das ook super alleen wel duurder. En verder is Yamaha ook erg goed qua klavier alleen heb je weer het prijs verhaal. Dus ach het is ook een kwestie van smaak. Oh en niet te vergeten Fater maakt ook erg fijne klavieren, voor een leuke prijs :halleluja

Snapje8~ .
Ik worstel momenteel ongelooflijk hard met de keuze tussen prijs - #keys - kwaliteit. Ik heb het liefst 88keys, semi-weighted geprefereerd, maar volledig gewogen is zeker welkom, maar dan moet je die ook betalen... met mijn saldo? 250 is ongeveer het maximum, dus ja, niet veel keuze hé...
Tenzij je iets ziet staan waarvan je zegt...

Hum 250 ja dat verkleint je wereld een beetje, heb ik ook alijd, geld gebrek =( Maja dan gewoon voor de mauidio gaan. Of effe doorsparen....

Oh er staat trouwens een Roland A90 voor 600 euro te koop op marktplaats met piano expansieboard....Tis dat ik krap bij kas zit anders......

Back