Djody en scan alias Pradox hebben 3 nwe tracks klaar.
Psytrance is het genre, progressive wordt het ook wel genoemd. Kan ze wel uploaden alleen staan ze al op onze site: www.pradox.com klikerdeklik naar de pagina met de geluiden.
Biibelbox, Oebele en Pradrox.
GRAAG jullie mening!!!
ik heb pspocky geluisterd
klinkt alleraardigst, duistere minimal psy
lekker creepy geluiden
alleen de opbouw vind ik niet zo denderend... je hoort eigenlijk 9 minuten lang dezelfde dingen, er is amper sprake van opbouw, climax etc. en een interessante opbouw is bij deze stijl nou juist de kunst denk ik (denk maar aan Ticon e.d.)
track nr.1: pspocky - I like creepy synths.. hehe
vraag me eigenlijk af wat je voor deze track hebt gebruikt, vooral de synts vindt ik ontzettend goed. Ik vindt wel dat het drum loopje wat meer variatie zou mogen hebben de bassdruim is iets te ploppy naar mijn smaak. kwa mix klinkt het gewoon goed niets op aan te merken..
track nr.2: okmanso
hmm geluid voor de basslijn en drum lijken wel heel erg op die van nr.1 ik vindt deze track na de 2.45 beetje saai en van hetzelfde klinken.. bassdrum mag bij deze track wel iets meer knallen..in plaats van dehele tijd plop plop plop...kwa mix zit deze track ook weer goed in elkaar vindt ik.. mag wel meer variatie in, rondt de 6 min had ik er genoeg van en ben naar de volgende gegaan..
track nr.3: unimizov
deze is duidelijk harder opgenomen als de andere maar das niet erg. deze bassdrum vindt ik wel beter klinken als de andere maar het ploppie zit er nog steeds in.. (sorry maar daar ben ik geen voorstander van, doet me beetje terugdenken aan de tijd van de party animals met hun bassdrumpjes) De stop rond 4.30 is goed had alleen iets eerder mogen komen naar mijn mening en vaker. Hier vindt ik ook weer dat iets meer variatie wel had gemogen.. kwa mix hadden de hihats iets meer aanwezig mogen zijn..
dat was zo'n beetje wat ik te zeggen had.. track nr.1 vindt ik van deze 3 duidelijk de beste.. de rest heeft te weinig variatie vindt ik..
Pspock, okmanso en unimizov waren van de eerste demo.
Gisteren de andere 3 nrs afgemixt, dat zijn [ rechts op de pagina] Biibelbox, pradrox en Oebele.
Wij vinden zelf dat deze nrs al verder gaan dan dus de 1ste demo'
ok alvast bedankt! Top.
wel bijzondere nummers allemaal. Lijkt wel een nieuwe stijl, tenminste ik kan het nergens mee vergelijken eigenlijk!
Zo te horen zijn jullie lekker aan het freaken met synths. Het plezier spettert uit mijn luidsprekers!
Alleen vind ik af en toe de nadruk teveel op de vage sounds liggen; Aan drums doen jullie in principe weinig (vaak een simpele bassdrum en hihats) en dat vind ik jammer, want daarmee kun je nog extra accenten aan je nummers geven. En dan heb ik het niet over een standaard snareroll, maar iets van een verrassende/verknipte breakbeat ofzo.
Ja lekker FREaken!! yeS.!!! MORE ! more !! zegt Naton R., terwijl hij neder daalt op de Aarde....
Mooi gedaan, en het zal heel goed werken op de dansvloer! Als ik niet zo'n serieuze Protestanste Kaaskop was ging ik nu al uit mijn bol...[gelukkig is Naton R. er nog]
Dan een opmerking van de kritische KlankFreak die ik ben:
Waarom wordt er nu altijd die stereotiepe Delay gebruikt? Dat hoor ik zo vaak. Maar ja, dat is inherent aan de stijl denk ik dan maar.
Tof, Ik kom net van een weekje uitwaaien in Normandie terug en dan lees ik uitermate aangename zaken.
'Het plezier spettert uit mijn luidsprekers!' Oxy-Yan thanks, want daar gaat het uiteindelijk om !!!!!!!
en zoals scan al zei, alle ktiriek gaat mee naar de volgend serie.....
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.