dob
Helemaal in m'n (k)nopjes
Ik wordt KNETTERGEK even.
Zit lekker te jammen hoe dat dan lekker vlot gaat op m'n MPC, zijn ineens de interne FX foetsie. Ik heb netjes al 1000 keer gecheckt, en daar doe je ongeveer een uur over:
dat ik echt niet bypass heb aan staan
echt de pad naar fx stuur
dat ik het pad echt op ST heb staan
dat de FX send helemaal open staat
dat het FX level hoorbaar hoog staat
Het raarste is nog; als ik de input op FX zet, dan hoor ik wel de interne FX. Over de input dan. Niet over m'n pads.
Ik zit al 'n uur op dat schermpje te staren en krijg met de minuut meer zin het ding een knal te verkopen. Ik zat hier muziek te maken, verdorie.
En die leunt sterk op fx, en ik heb even een delay nodig.
Het ding zegt: lekker niet vandaag.
Ben ik dement aan het worden? Wat doe ik verkeerd? Is dit zo'n typische Akai quirk die ik voor m'n kiezen heb?
Reboot heeft ook al niet geholpen.
Zit lekker te jammen hoe dat dan lekker vlot gaat op m'n MPC, zijn ineens de interne FX foetsie. Ik heb netjes al 1000 keer gecheckt, en daar doe je ongeveer een uur over:
dat ik echt niet bypass heb aan staan
echt de pad naar fx stuur
dat ik het pad echt op ST heb staan
dat de FX send helemaal open staat
dat het FX level hoorbaar hoog staat
Het raarste is nog; als ik de input op FX zet, dan hoor ik wel de interne FX. Over de input dan. Niet over m'n pads.
Ik zit al 'n uur op dat schermpje te staren en krijg met de minuut meer zin het ding een knal te verkopen. Ik zat hier muziek te maken, verdorie.
En die leunt sterk op fx, en ik heb even een delay nodig.
Het ding zegt: lekker niet vandaag.
Ben ik dement aan het worden? Wat doe ik verkeerd? Is dit zo'n typische Akai quirk die ik voor m'n kiezen heb?
Reboot heeft ook al niet geholpen.