goeie pro audio winkel met optie om spul te vergelijken

bobaphat

Ouwe rot
Ik ben op zoek naar een winkel in zuid-holland en omgeving waar ik de powercore UAD, hardware fx units naast elkaar kan horen en kan vergelijken. Weet iemand een winkel waar wat meer deskundigheid is en waar het mogelijk is om verschillende opties naast elkaar te horen?

Ik vond MIDI Amsterdam (Overtoom, Amsterdam) altijd wel goed, maar het is alweer JAREN geleden dat ik daar geweest ben dus ik weet niet eens of ze nog wel bestaan. In elk geval mag je daar altijd overal aanzitten enzo, en de mensen zijn behulpzaam en weten er veel vanaf.

We hebben in de winkel het volgende draaien. (I4-Muzique)

Powercore / UAD / Duende / Liquidmix / Waves met alle nodige softsynths.
Hardware matig zijn we wat minder bedeelt maar als ik weet wat iemand wil testen kan ik altijd kijken of ik het in de zaak kan krijgen w/o Lexicon / Eventide / TC stuff.

Je kan me altijd ff mailen

Maar de koffie is erg lekker :-)

Pffff... gewoon automaat koffie!

Wel lekker, idd! :D

:koffie:

"Yes, and stones don't hit back"

pat_morita.jpg

Dit is mijn favoriete,,, van bruce lee

"Don't think; feel. It's like a finger pointing away to the moon. Don't concentrate on the finger, or you will miss all the heavenly glory."

Dit is een bruce lee spelletje voor msx en c64

bruce_lee.png

Daar zit ook een grappig muziekje bij,, maar dat muziekje zou nog beter klinken als de producers ervan mooie spulletjes hadden kunnen komen en de spullen hadden kunnen beluisteren in een goeie winkel. En we zijn weer back on topic :)

Anderhalf uur rijden veel? Aansteller. :P

Neem je girlie mee en mag die lekker winkelen en ga jij lekker loistere.
Daarna lekker uit eten en een concertje in de effenaar meepikken.

:okdan: ENTHOVE DE GEKSTE !!:okdan:

Back