Defecte Roland MC-202 en een TR-606 op MP 300 euro

JohnDoe31

Gedeactiveerd account
Ik kan er denk ik niets mee maar er moeten toch mensen wat mee kunnen. Filter mc werkt wel maar das het enige .. seq ook maar geen sound van osc. en 1 ophangpunt van de case is stuk

tr 606 triggered wel maar ook geen sound.

vraagprijs 300 euro .. was iemand voor gweest maar wilde de gok niet nemen !

bel : 075-6702264 en zoek effe op marktplaats !

die 202 moet gelofk dan een cem 3340 in ,..en hopla klankopwekking,
alst filter t wel doet en sequencer ook !!
blijft viva las vegas

:engel:

" Ze gaan nog wel aan maar doen allebij gek. "

Wat is dit voor een minimale informatie en garantie tot de deur, waarop? een app. wat al kapot is :stupid

Origineel geplaatst door mikemix
Idd, dan lijkt me E300,- dan ook nog de hoofdprijs voor deze Russische Roulette...:frons:

als je al zeker weet dat t bv de cem is ...dat kost zit je met die aanschaf nog op de 2nd hand price van de mc202
oooh en die 606 krijgje dr gewoon by

bij wie van het forum zou ik ze kunnen laten checken ? vind 300 euro toch niet echt super veel .. en dit risico zou ik misschien wel willen nemen !

Oow heb een idee voor een projectje met een 606.
Daar voor hoeven zowiezo de sounds niet te werken en de case mag ook best verot zijn.
Maar sja een defecte 606 moet je ook maar net tegenaan lopen.

iemand van hier die er naar toe is gegaan ? ik wil de gok nemen maar zit nu op me werk en kan pas morgen ochtend !

Origineel geplaatst door MadR
iemand van hier die er naar toe is gegaan ? ik wil de gok nemen maar zit nu op me werk en kan pas morgen ochtend !

ik zit al op de fiets - benjevoor:D wel een eind hoor

ik zou gewoon zeker minder bieden ook je rijdt naar groningen,..
post ook optie 1 dag met remboers
istoch al kapot:D

als de sequencer t nog wel doet vd mc ...dus loopt dan kan t volgenmij de klank opwekking zijn ,...3340 regelen dus
hoe weet ie dat t filter t nog doet ...self reso
aah:engel:

en daar ff open geschroefd kijken asde print breuk heeft ...laten liggen
50 eu de 606 meenemen hebbie iig een trigger x2 machine
:halleluja

sc6 nben benieuwd

Origineel geplaatst door MadR
ik heb ze niet :(

reageerdt ie niet ..of istei ,..weg naar eimand anders ...?:Z

ik dacht dat ze dus al weg waren ..

anyway vanochtend gebeld en de koper was niet komen opdagen .. daarnaast bleek een vriend langsgeweest te zijn en had een los kabeltje van de 606 weer vast gesoldeert zodat ie het weer deed.

Heb totaal 325 betaald omdat de 606 het weer deed. Aardig verkoper ook. Alleen nu effe kijken wat er met de 202 aan de hand is. Zal zo wel effe wat pics van de binnenkant posten omdat ik denk dat er misschien mee geknoeid is.

En ik ga iig de knopjes in de afwasmachine stoppen en de casings goed afnemen. Ik durf de casings niet in de afwas machine te stoppen .. bij de mc moe ik dan zelfs het vilt er af trekken en dat vind ik ook weer minder ..

Back