Mensen gezocht

DJ @tiq

Mindtrick Records
Hallo allemaal ik heb even een vraag ik hoop dat het hier een beetje goed staat.

Ik wil samen met iemand een soort van Dance achtig project opstarten in de style van ± Underworld Royksopp en the crystal method.

Is er iemand geintresseerd?

Laat het dan ff weten via het forum of mail mij even ik kom uit omg. Rotterdam dus het zou makkelijk zijn als je daar ook in de buurt woonde.
:dj:

Om ff te reageren Ehh underworld en Royksopp ligt inderdaad erg uitelkaar maar zitten in dezelfde scene dat is wat ik bedoel!

Maar ik heb geen zin in zeikerige mensen gewoon mensen die ook op zoek zijn naar zoiets maar die natuurlijk zoals elk mens nog genoeg moet leren, en de voorkeur uitgaat naar deze soort muziek that`s all!

wat Almeros bedoeld: het is vaak wel nuttig voor een samenwerking als je allebei een beetje op soortgelijke niveaus of aanvullende expertises zit...je ziet vaak postings van mensen die echt helemaal geen kaas van hebben gegeten en dan wel ff snel een muziekje denken te maken met een ervaren persoon..daar komt het dus een beetje vandaan denk ik

Dat is in mijn geval niet zo ik ben nu wel op een niveau dat ik deze vraag wel durf te stellen nu maar hopen dat er iemand reageert!

Origineel geplaatst door DJ @tiq
Maar ik heb geen zin in zeikerige mensen gewoon mensen die ook op zoek zijn naar zoiets maar die natuurlijk zoals elk mens nog genoeg moet leren, en de voorkeur uitgaat naar deze soort muziek that`s all!

Ik bedoelde het goed hoor...mijn vraag en opmerking leek mij behoorlijk beschaafd toch? Was gewoon nieuwsgierig naar wat je maakt, en inderdaad wat Olaf zei...

Maar met een persoon die zo snel op z'n teentjes getrapt is hoef ik iig niet samen te werken hoor :D (sorry kon het nu niet meer laten)

Een forum is er om te leren!

en ja als jij iemand beoordeeld op zijn posts ja dat heeft ook weinig zin.

Metalband????
het is een rock band en ik ben er DJ in (Scratch, Beats uit de sampler, en synth)

Zo goed voel je je nou weer goed omdat je beter bent???

dan klopt mijn vermoeden toch ook .....het is dan niet samenwerken maar leren.........

PS; ik hoef me niet beter te voelen, ik vond je vraagstelling in dit topic in vergelijking met je eerdere vragen niet echt overeenkomen.

Als je overigens zo snel van je af hapt betwijfel ik het of mensen met je willen samenwerken !!

nou @tic geloof dat je met je reacties de boel niet echt verder helpt...waarom vertel je niet gewoon wat je wel en niet kan en wat je van je studio-partner verwacht? het blijft nu allemaal vaag en dat is voer voor speculatie ;)

Mensen, lief blijven tegen elkander. Er is al genoeg ellende in de wereld. :luv:

:duivels:

Misschien heeft de beste man wel heel goede idee-en, maar kan ie alleen nog niet zo goed met de techniek overweg.
Een samenwerkingsverband met iemand die meer "kaas gegeten" heeft van techniek zou dan best inspirerend kunnen zijn denk ik zo...

equate

ja is zeker mogelijk..maar dan is het toch eerst handig om aan te geven dat je geen kaas van techniek hebt gegeten maar wel goeie ideen hebt en iemand zoekt die wel de techniek kan hanteren...dan kan iedereen voor zichzelf bepalen of het een interessante samenwerking voor je is of niet

Als je interesse hebt, kan je toch gewoon prive contact opnemen met @tiq?!
Ik krijg het idee dat de mensen die in deze thread de meeste kritische vragen stellen, het minst geinteresseerd in samenwerken zijn? Ik kan het fout hebben hoor. ;)

En @tiq, wat vriendelijker antwoorden zou wel eens in je voordeel kunnen werken.

On acid;

Ik vind het niet meer dan normaal om vragen te stellen op het moment dat je twijfels hebt over een samnewerking. Onlangs vroeg speady om een samenwerking en daarin gaf ie duidelijk aan waarom, en vooral het feit dat ie wat van zijn eigen werk poste, was voor mij de reden om een pb'tje te sturen.

Als je namelijk zoiets post, mag je reacties daarop verwachtten.....toch ?

Iedereen kan een paar grote namen roepen en zeggen dat ie zoiets wil gaan maken en dan ook nog zeggen dat ie op een niveau werkt dat hoog genoeg is. En omdat ik graag iemand zijn achtergrond wil weten op het forum keek ik even in alle eerder geposte forum van @tiq, en als ik dan onderwerpen zie waarin ie aangeeft dat ie niks snapt van zijn sp808 dan vind ik een kritische noot niet meer dan normaal.....toch ?

Back