bRz liveset in italy hard acid tekno

Hoi Bruce,

Volgens mij wel een geslaagde trip of niet.
Ik was net terug in Nederland toen jij je set in Italie gaf. Ben vanaf de zomer daar geweest ma dat is wel f andere koek als hier in NL of niet dan.

Heb je de lives met dat Michaelis apparaat gespeelt?

Heej dan,

De reis was wel vet, twee feesten in italy in twee weekends en als afsluiting het derde weekend nog een liveset in Belgie en toen door naar huis:)
Het publiek daar is zeker wel anders, een stuk rauwer en gefreakter.......op het grote feest stond er een paar duizend man.

Liveset is op een spectralis/909/303/hoop fx's en een mixxwizzard...

grtzz Bruce

okTHAN
kzit met een halve voedin en soundkaart teluistern ,...pcplat
maar t werkt !!
kan alleen luisteren dus opslaaan = voor laaaaaatert
italy shock fuckers :r wat?
*D ieder zn ding welmeer ri losse groeven daaro [houvanstructuur ,...]:engel:

Hee Bruce!! Heb hem geluisterd nu ... echt heerlijk!! Spacey, aggressief, dromerig, flowend & fijn! Dat was een leuk feestje daar in die loods of niet? :D

De bassdrum die in toonhoogte verandert is altijd leuk. Komen al die geluidjes uit de spectralis?! :halleluja
Mooi ding is dat toch. Wie weet ooit nog eens 1tje voor mij!

De video doet t niet op mijn macbook ... ?? WTF (edit: heb al een avi player voor mac gevonden!)

P.

ik luister nu de 2 e mix aaaaaaaaaargh!:D
twordt weer een latertje
verbaast me dat je soo veel toch wel acid ,...platen draait ,..herken veel oude labworks,..stealths s
correct me if ,..
ik ben meer een luiste-rar[e] person dan dj
weet ook niet te veel tegenwoordig geen namen meer hieldop met tellen by dropb.
ja pulsar rec ...kenje die br[uce] freddy freshjes...waren mn ...handen uit dezakken platjes.eg obscuuren niet te snel ,...tyd voor sounds
die zijn soo dik ...voor hun tyd ...dan !

ach ,...kben onder tussen op je 2e mix bezig met luisteren ,..eg ok dus
[anders lagk int bedje toch?]
d8 dat je meer ...[stomping tek draaide ...] eg dik dit !!!
mn pc slaaat wel 80 x over mometeel
videoo lukt nog net niet ben nog mn pc aant hitman nenen [= screen 4 VIRUSSES}
eb -awere
2e mix = duidelijk beter [ vroeger he ,..haha acid cintinuu"m ]
top dat je wilde delen met alllll,...
misschien topic titel aanpassen ,...
wetn hun veel dat brz dikke shit is !!:kroon: :geslaagd: :{ ofnie :bekdicht: :okdan: preciessssjt

Origineel geplaatst door dsil
Loik Loik!!!

Optreden met slechts een 909, sherman en een spectralis of hangt er nog meer in je rack? (op fx na dan!)

Klinkt lekker hoor!

asje de 909 zou kunnen opvouwen ,...
pastie samen met de spectralis&sherman [220niet meegrekend] net inje samsonite...
sam-so nite :engel:

Xal em eerdaags ook gaan checken Bruce Lee! Vind je andere werk ook magistraal dus dit zal er ook wel als zoete koek ingaan!!!

Yo wat een gekkehuis zeg :P Heb em vol open staan en stuiter hier bijna van m`n stoel... Erg vette shit bruce!!

Origineel geplaatst door jerzz
Yo wat een gekkehuis zeg :P Heb em vol open staan en stuiter hier bijna van m`n stoel... Erg vette shit bruce!!
Idd, ff gister dat filmpje (naja, 300mb :D ) gekeken en t'was hehoorlijk stampen geblazen:dj:

Origineel geplaatst door R-ond
ik luister nu de 2 e mix aaaaaaaaaargh!:D
twordt weer een latertje
verbaast me dat je soo veel toch wel acid ,...platen draait ,..herken veel oude labworks,..stealths s
correct me if ,..
ik ben meer een luiste-rar[e] person dan dj
weet ook niet te veel tegenwoordig geen namen meer hieldop met tellen by dropb.
ja pulsar rec ...kenje die br[uce] freddy freshjes...waren mn ...handen uit dezakken platjes.eg obscuuren niet te snel ,...tyd voor sounds
die zijn soo dik ...voor hun tyd ...dan !

ach ,...kben onder tussen op je 2e mix bezig met luisteren ,..eg ok dus
[anders lagk int bedje toch?]
d8 dat je meer ...[stomping tek draaide ...] eg dik dit !!!
mn pc slaaat wel 80 x over mometeel
videoo lukt nog net niet ben nog mn pc aant hitman nenen [= screen 4 VIRUSSES}
eb -awere
2e mix = duidelijk beter [ vroeger he ,..haha acid cintinuu"m ]
top dat je wilde delen met alllll,...
misschien topic titel aanpassen ,...
wetn hun veel dat brz dikke shit is !!:kroon: :geslaagd: :{ ofnie :bekdicht: :okdan: preciessssjt

Ik draai geen platen:D Alles wat je hoort is mijn liveset...

Leuk om te lezen dat m'n muziek wordt gewaardeerd.

grtz Bruce

Klinkt erg vet allemaal! Zitten heeeellll lekkere sounds bij :halleluja :okdan:

Kicken filmpje ook. Hoog freak gehalte :) Zie al die gasten naar je kijken met verbaasde kopen ;)

Hoe bevalt de mixwizard je? Ben nog op zoek naar een goede mengtafel voor live optredens.

Die mixxwizzard bevalt goed....is wel een stuk cleaner dan m'n studio tafel (D&R Dayner) en heeft minder ballen, maar voor live istie zeker wel goed.
Heb aux 1 of 2 laten modificeren want die staat standaard pre fader en dat trek ik niet...

grtzzRb

Origineel geplaatst door brz
Die mixxwizzard bevalt goed....is wel een stuk cleaner dan m'n studio tafel (D&R Dayner) en heeft minder ballen, maar voor live istie zeker wel goed.
Heb aux 1 of 2 laten modificeren want die staat standaard pre fader en dat trek ik niet...

grtzzRb

ken de mix wizzard van bass [ mnnm ] en is een excell-ente kleine live tafel qa quality,...
je ziet z ebyna niet 2e hands
goed spul sterke potmeters ...softe knobs

wel meerdere versies ondertussen van ....
zijn niet voor niks zoo duur nog 2nd hands

en idd vette set ....[geen platen ,...]

:D

hoi bruce

vet hoor!
toch wel onder de indruk van die spectralis (daar komt dat stemmetje 'zou je hem toch niet even checken?' al) 8)
mss ooit...

Back