[track] oude electro liefhebbers??

Goeie muziek is niet aan tijd gebonden, en dat gaat voor dit nummer ook op!
Ik ben een groot Electro fan, het lijkt idd ergens op wat ik niet kan thuisbrengen.
Wat voor gear heb je gebruikt sh?

zoals die "tokkel" kan ik even niet thuis brengen, rimshot?
Laat svp even weten, ik denk dat iedereen wel benieuwd is.....
:halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja

man dit is een classic...zeker weten...

toen gebruikt:

tb 303,sh101,808,waldorf pulse,asr10,juno106,chroma polaris,vp 330,korg prophecy 2 zakken pinda's,en een kratje sisi,en een hoop drum(shag):P

de track was gereleased in 95 maar niet meer aan te komen,dus dacht ik ik geef hem weg in mp3.

:doei:

thanx!
By the way, ik dacht dat DAT iets veiliger was:confused: (drop-out).
Als ik dit hoor, ben ik blij dat ik hem er uit gegooid heb!!

heb 4 keer dat gehad,2 keer sony,1 portable casio,nu tascam

de sony's heb ik uit stress weggedaan ...dat was echt hell ,je neemt op luisterd terug en voila gratis dropout erbij
de casio had het ook maar iets minder
de tascam beviel heel goed ,maar als ik er nu een datje ingooi dan is het bij 99% van die dats dropout.

kortom ik ken geen 1 dat waarbij het niet gebeurd,of ik heb gewoon ontzettend veel pech gehad daarmee......maar 3 merken en bij elke hetzelfde???

gebruik nu gewoon de pc en neem op met de hammerfall en dat voelt een stuk veiliger:)

ik vind dit ook een lekkertje.. meer, meer !

Hij is goed! (al was het alleen al om de polaris ;) )

Origineel geplaatst door sander
hee 101, heb je je naam veranderd?

SHIVAH

Shiva is de vernietiger van het kwaad in het heelal. Hij heeft een drietand als symbool van de vernietiging. Op zijn voorhoofd draagt hij het derde oog van de kennis. Shiva rijdt op een grote stier, Nandi geheten. De vrouw van Shiva is de godin Parvati.

Dus hij is niet die blauwe met de slurf voor alle duidelijkheid!

shivah: een vage tent in utreg waar iedereen altijd helemaal onder de dope zat ;)

Olaf

Back