CD Burner software

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

PsychoMo

Nieuwkomer
Okay... ff vraagje Ik ben op zoek naar een programma waarmee je muziek op CD-R kan branden zonder dat er van die irritante leegtes tussen de tracks zitten, dus dat je alle tracks mooi vloeiend in elkaar kan laten over lopen (als je dat wil). Ik heb het niet over muziek van CD naar CD-R, maar dus mijn eigen muziek van PC naar CD-R. Weet iemand of dit bestaat en waar ik het kan vinden? I really hope so...:doei:

dat kan gewoon met nero....

Ik weet niet welke brandersoftware jij gebruikt, maar zelfs daar kan het waarschijnlijk mee. Het zijn simpelweg opties die je moet instellen. Kijk in de helpfile van je software of de handleiding. Succes.

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Ik weet niet welke brandersoftware jij gebruikt, maar zelfs daar kan het waarschijnlijk mee. Het zijn simpelweg opties die je moet instellen. Kijk in de helpfile van je software of de handleiding. Succes.

OKAY deze reactie had ik al verwacht.... ik gebruik Adeptec Easy CD Creator, daar zit inderdaad zo'n optie op, MAAR dan hakt ie nog een paar seconden van de track af... Dus ik moet het echt zeker weten lui welke software dit zeker weten heeft, ik koop niet zomaar een programma... evengoed bedankt voor de reacties natuurlijk, maar is het 100% zeker bij Nero bijvoorbeeld?

Ik weet niet of je een audio-editor gebruikt en welke, maar als je wavelab gebruikt kun je ook vanuit wavelab branden. Audio montage maken, cd-markers, index-punten, etc.

ja bij nero gaat t gewoon, ook wel eens mix-CD's gebrand enzo. Standaard is 2 sec pauze, dit wordt steeds gerekend VOOR een nr. De eerste 2 sec moet je erin laten zitten (red book standaard), ook bij n mix CD (is toch 2 sec voordat t eerste nr begint)

Origineel geplaatst door PsychoMo

ik gebruik Adeptec Easy CD Creator, daar zit inderdaad zo'n optie op, MAAR dan hakt ie nog een paar seconden van de track af...

als ie dat doet dan ondersteunt je cd-brander waarschijnlijk gewoon geen Disc-At-Once [DAO].
in dat geval kan je zoveel brandprogramma's kopen als je wil, die pauzes blijven tussen je tracks zitten...

ik gebruik Adeptec Easy CD Creator, daar zit inderdaad zo'n optie op, MAAR dan hakt ie nog een paar seconden van de track af...

Ik gebruikte vroeger ook Adaptec Easy Cd Creator en herken het probleem. Je kan het oplossen door de cd niet in te lezen met easy cd. maar bijv. met audiograbber. En dan uiteraard disk @ once in Easy cd creator.

Suc6!

ik gooi deze thread dicht

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back