Roland Fantom-X7 800 euro

VlEen

Ouwe rot
Valt er weer een door de mand :D

Omschrijving:

De Fantom-X Serie is het vlaggeschip van de Roland werkstation familie en biedt muzikanten bijna 1GB van golf herinnering aan wanneer helemaal uitgebreide en 128-aantekening polyfonie Aan het hoofd van de enorme soundset is de fijnste
88-aantekening van Roland gespleten stereo-installatie geteste piano, met elk aantekening die individueel aan veelvoudige snelheden Bovendien de Fantom-X getest geworden is, verzorgt kamer voor vier SRX uitbreiding raden, bijgevolg
gebruikers hun soundsets naar hun specifiek kunnen aanpassen

Specificaties 128-voice werkstations met 61-opmerk klavier (Fantom-x6), 76-aantekening klavier (Fantom-x7) of 88-aantekening de (fantom-x 8) de Progressieve Hamer-Actie Klavier Naadloze integratie van audio en MIDI
gebruikende prachtige nieuwe ROM golven en testend met directe tijd-stuk capaciteit 8 stereoaudiowegen die met interne MIDI sequencer 128MB golf geïntegreerd worden het ROM omvat kwaliteit-geconcentreerde geluiden zoals
scheiding piano en meer 32MB monster RAM 88-stem die uitzetbaar zijn naar 544MB met facultatieve DIMMs Het werkstation klavier! Vernieuwende kenmerken zoals Laat Terug Monster, Dynamische Beschermlaag Bank en V-SCHAKEL
3 MFX bewerkers Weg bovendien toegewijde reverb, koor en beheersen van bewerker USB haven voor MIDI en WAV/AIFF bestand ruil 4 x SRX uitbreiding capaciteit PC kaart gleuf voor het steunen van monsters en gegevens met op
naar 1GB capaciteit 4 Lijn outputs (2 stereo of 4 mono), geeft stereolijn en 24-bit de S/PDIF IK/O in

http://www.2dehands.nl/roland-fanto...fdeling=muziek&muz_instr=55&rubriek=muz_instr

wat is er mis met de fantoms dan?

Origineel geplaatst door Javascript
wat is er mis met de fantoms dan?

eerder dat iemand gewoon een engelse ad heeft geript en door een vertaalmachine heeft gehaald!
er klopt geen reet :D

laat terug monster, en dynamische beschermlaag bank

8o)

Ook leuk: Fantom X7 op marktplaats:

Het SKB geval omvatte is Deze Roland Fantom X7 in geweldige voorwaarde. Ik ben de oorspronkelijke eigenaar en ik kan vertellen dat u het goed verzorgd is. Alle sleutels, beschermlaag en functieknopen zijn hanteerbaar. Het heeft inactief in mijn studio voor de laatste zes maanden gezeten. Ik heb slechts niet de tijd om naar zijn volledig potentieel te gebruiken. Ik denk niet dat mensen slechts beseffen wat deze eenheid bekwaam van is. Omvate is het handboek, CD-ROM, stroomsnoer en een SKB geval

Taalwondertje.

Ook leuk: Fantom X7 op marktplaats:

Het SKB geval omvatte is Deze Roland Fantom X7 in geweldige voorwaarde. Ik ben de oorspronkelijke eigenaar en ik kan vertellen dat u het goed verzorgd is. Alle sleutels, beschermlaag en functieknopen zijn hanteerbaar. Het heeft inactief in mijn studio voor de laatste zes maanden gezeten. Ik heb slechts niet de tijd om naar zijn volledig potentieel te gebruiken. Ik denk niet dat mensen slechts beseffen wat deze eenheid bekwaam van is. Omvate is het handboek, CD-ROM, stroomsnoer en een SKB geval

Taalwondertje.

En degene van deze advertentie vraagt 550 euro voor
z'n Fantom X7.........:dubbel:

Btw, http://link.marktplaats.nl/154555903

Ik had al wel het kopje 'In strijd met de regels' aangeklikt :duivels:

Met een SKB geval...lol:doei:

Back