Bouw Argosy Meubel

JimmySX

Hangend lid
De eerste stap is simpel. Ga naar Argosy. Vervolgens bestel je wat je hebben wilt en wacht op de Koerier van FedEx. In mijn geval ontvang je dan 11 dozen.

Vervolgens zet je je vrouw en haar vriendin aan het werk,

Dan is dit het resultaat! Ze zijn superhandig die 2 8)

Vervolgens gaan we verder met de 19" opbouw-units...

Als dat klaar is dan ziet dat er zo uit...

Vervolgens moeten die 19" leegtes opgevuld worden en dat doen we met dit....

Uiteindelijk ziet dat er dan zo uit!!!

De volgende reeks zal zijn, isoleren van de kamer.

Tot de volgende keer lieve synthforumkinderen 8o)

Re: Bouw Argosy Meubel

mooie meubels zijn dat toch altijd, lijkt me alleen wel jammer dat de platliggende racks op zit hoogte compleet lijken weg te vallen achter het master klavier,

11+2 (dozen) is een mooie meubeltje!

@ anoniempje: Dat masterklavier gaat denk ik ook weer weg. Hij komt waarschijnlijk op een standaard er naast. Ik hecht toch wel veel meer waarde een een groot werkblad.

@ fuse: :okdan:

@ RSB: Ik weet het =(

ziet er zeeer profi en vooral handig uit. :{

congrats met deze mooie aankoop :okdan:

Zo zo... dat ziet er zeer gelikt uit!

Veel werkplezier met zo'n mooie aankoop!

:halleluja :okdan:

Origineel geplaatst door J@ker
dacht effe dat dat raam een flatscreen was..eh

:D :D :D

Ik ga wel het 1 en ander aanpassen. Keyboard gaat verdwijnen en komt op een standaard naast het meubel. Wil graag genoeg ruimte hebben voor muis en toetsenbord.

Foto's volgen snel weer 8)

Echt een heel erg mooi meubel, ben zelf ook op zoek naar een meubel maar voor dit geld denk ik dat ik toch liever een poging tot zelfbouw oid doe.

Of zijn er alternatieven?

Origineel geplaatst door Acidfever
Echt een heel erg mooi meubel, ben zelf ook op zoek naar een meubel maar voor dit geld denk ik dat ik toch liever een poging tot zelfbouw oid doe.

Of zijn er alternatieven?

Gamma + een illegale Pool en je hebt hem voor minder dan de helft denk ik :D

Heb zelf een meubel bij MusicStore gekocht: Maxxxstation. Groot werkblak van 2 bij 1 meter, met 2 maal 10U 19"racks als poten.

Gister binnengehad, staat nu uitgepakt in de garage (verstuurd op een pallet wat niet eens onder de deur door past, dank aan de vrouw voor het uitpakken ;) ).

Begin vanavond met installeren. Zal wat foto's van het proces en resultaat posten.

Marco.

Origineel geplaatst door JimmySX
Gamma + een illegale Pool en je hebt hem voor minder dan de helft denk ik :D

Voor de mijne was ik aan materiaal 300€ kwijt. Natuurlijk niet zo kek als die agosy. (Ah gossie :D)
En bouwen was de moeite niet. Maar schilderen dus wel!

@ Doublem: Ik ben reuze benieuwd hoe die eruit ziet!

@ Ijsman: Thanks, ik ben er blij mee, nu nog de aan knop zoeken 8o) :D 8D

ben wel benieuwd wat voor dingen je maakt .. die randapp is redelijk om te kwijlen ! :okdan:

Origineel geplaatst door MadR
ben wel benieuwd wat voor dingen je maakt .. die randapp is redelijk om te kwijlen ! :okdan:

Van alles. Radiovormgeving, jinglepaketten, muziek voor radio en tv commercials, mastering, eigen producties....eigenlijk alles met geluid (behalve het maken van presets, daar ben ik te lui voor :D )

Wat kost jou vrouw ?.....zo'n handige wil ik ook wel 8o)

Maar hoe doe je dan met een eventuele uitbreiding?
Is er nog ruimte onder het blad voor wat 19 inch spul ?
Je bent namelijk wel beperkt hier in ,met die meubel.

Back