midi-klavier(controller)

jeetn

Stamgast
ik zit terug met een probleempje waar ik niet alleen over kan beslissen!
Ik heb namelijk een novation remote zeroSL aangekocht en daarvoor heb ik mijn korg kontrol 49 verkocht,dit even terzijde.
Dus heb ik geen klavier meer om alles in te spelen.DE korg kontrol had voor mij niet de ideale toetsen maar was wel het ideale toestel!!!
Ik zou dus een usb midi-klavier willen aanschaffen om mijn setup terug compleet te maken.klavier alleen is genoeg,de novation doet de rest.Laat ons zeggen min 61 toetsen een octaaf meer mag ook,geen gewogen toetsen.Ik zou graag een klavier hebben die minder plastic gevoel geeft als je aan het spelen bent.De bekleding erond mag plastic of metaal zijn of eventueel andere...
Laat ik mij wat duidelijker maken!Vroeger had ik een jp-8000 en een access virus kc.De jp-8000 had een wat plastic gevoel als je het klavier bespeelde,de virus was echt het ideale....Hopelijk begrijpen jullie mij en kunnen jullie mij helpen.

Re: midi-klavier(controller)

Origineel geplaatst door jeetn
Vroeger had ik een jp-8000 en een access virus kc.De jp-8000 had een wat plastic gevoel als je het klavier bespeelde,de virus was echt het ideale....

Als ik me niet vergis dan zit er een Fatar klavier in een Virus Kb/Kc dus kan je eens uitkijken naar een Fatar klavier?

Meer info over Fatar klavieren

Back