SpaceAgent202
Sinds 2001
het is net zoiets, als dweilen met de kraan open. het gaat nergens meer over
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Origin X
Hier trouwens nog een aardig lijstje van een andere site:
Exinore/Elacin ER Flexcomfort à 160,- of Earproof à 190,-
+ vlakke demping
+ zachte plastieken
+ -25dB / -15 dB / -9dB uitvoeringen
- duur
Origineel geplaatst door Origin X
Alpine 'muzikantendoppen' à 30,-
- geen vlakke demping
- eigenlijk niet bedoeld voor feesten
+ beter dan Herriestoppers
+ goedkoop

Origineel geplaatst door Renze
Werken die dingen ook goed bijvoorbeeld 's nachts als je in een luidruchtige omgeving woont? Ik ben eigenlijk naar iets op zoek dat al het lawaai van de straat (schreeuwende dronken corpsballen, scooters etc.) dempt, maar dus niet de wekker 's ochtends![]()
ik heb op jonge leeftijd al mn oren lopen vernaggelen door veel concerten en elke dag met headphones op lopen. Hoop op deze manier er een beetje voor te zorgen dat het niet veel erger word!Origineel geplaatst door trigg
Ik heb ook die EXINORE-units.. prima dingen, heb ze altijd bij me!
wie nog geen oordoppen heeft: KOPEN!

Origineel geplaatst door sunny pedaal
een geblakerde vissenkom op het hoofdzetten.
dan biedt tevens bescherming van de ogen tegen te felle lichteffecten.
en misschien een chemische beschermingoveral tegen de ( bijtende) gekleurde rookmachines
eigenlijk best wel dom die trent naar oordoppen, misschien dat meerdere speakers en een fatsoenlijke eq'ing ook zou kunnen helpen het volume omlaag te halen. en anders gewoon limiters erop, blijven die paar dovers misschien wel weg, maar of dat nu zo erg is?
kortom: ik zou gewoon een andere tent zoeken waar de muziek wel belangrijk is en ik ook nog eens wat oor overhou om muziek te kunnen maken. kom nou §... ( of ben ik nyu helemaal uit de steentijd?)