Akai s5000 + USB

Kan voor die prijs niet anders dan oplichterij zijn. }:|

(maw zulke verkopers verdienen kletsen op de blote poep)

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Kan voor die prijs niet anders dan oplichterij zijn. }:|

(maw zulke verkopers verdienen kletsen op de blote poep)

Nou succes met kont likken zou ik zeggen...

Dit zal wel de standaard prijs gaan worden voor de s5000 series gezien ik ze al regelmatig zie voor een 350 euro inclusief usb board. Toch wel grappig dat er altijd nog mensen zijn die hun sampler voor een record bedrag denken te verkopen, en dan nog maanden blijven schoppen zonder echt wat aan de prijs te doen, sjaaa...

Origineel geplaatst door anoniempje
Nou succes met kont likken zou ik zeggen...

Dit zal wel de standaard prijs gaan worden voor de s5000 series gezien ik ze al regelmatig zie voor een 350 euro inclusief usb board.

Dream on kid. Dacht je werkelijk dat ik mijn 5000 met alles erop en eraan (128 vox, 16 out, 256meg, HD, CDR,30 CDroms)
verkoop voor 350 ??? Laat me eens hard lachen.
De verkoper heeft volgens mij geen enkel benul van wat hij verkoopt. Hopelijk komt dit toestel terecht bij iemand met meer verstand van deze krachtige machine.
Wellicht typisch RTFM syndroom.

Of jij jouwe nou wel of niet voor 300 euro gaat verkopen, maakt heel weinig uit aan het feit dat er wel meerdere voor die prijs te koop staan.

Dus als jij hem niet weg wilt doen voor 300 euro dan houd je hem toch, voor meer raak je hem in elk geval niet kwijt. dus wat is the point ?

Ik kan het wel met je eens zijn dat ze zo wel erg goedkoop worden, maarja that,s life schijnbaar in de sampler wereld. nu kunnen tenminste ook mensen als ik zo,n sampler met gemak betalen.

Dream on kid. Dacht je werkelijk dat ik mijn 5000 met alles erop en eraan (128 vox, 16 out, 256meg, HD, CDR,30 CDroms)
De verkoper heeft volgens mij geen enkel benul van wat hij verkoopt. Hopelijk komt dit toestel terecht bij iemand met meer verstand van deze krachtige machine.
Wil je die van mij niet toevallig kopen? :D

Ik heb een S5000 gekocht. Om door een ringetje te halen zo gaaf. Er zit USB op, een scsi (250mb)zipdrive erbij. 8 meter 8x multikabel er bij. 5 250 mb zipppies met samples, plus 64 mb ram die er in zit. Ow ja en de originele software en cd rom's.

AS5.jpg

A52.bmp

Geloof me als je een s5000 wil kopen dan moet je het nu doen. De jongen waar ik hem van kocht had um nauwelijks gebruikt en ging nu "helemaal PC"
Het laden van de samples duurde hem te lang :)

350 euri voor betaald.

zou ik ook niet doen , zou alles los verkopen dan krijg je ermeer voor :)

Origineel geplaatst door KiaM
Ik heb een S5000 gekocht. Om door een ringetje te halen zo gaaf. Er zit USB op, een scsi (250mb)zipdrive erbij. 8 meter 8x multikabel er bij. 5 250 mb zipppies met samples, plus 64 mb ram die er in zit. Ow ja en de originele software en cd rom's.

AS5.jpg

A52.bmp

Geloof me als je een s5000 wil kopen dan moet je het nu doen. De jongen waar ik hem van kocht had um nauwelijks gebruikt en ging nu "helemaal PC"
Het laden van de samples duurde hem te lang :)

350 euri voor betaald.

gefeliciteerd :)

Origineel geplaatst door KiaM
IK zou nog graag de controller nummers weten voor de S5000, filter/envelopes etc?

Ja dat is een beetje het nadeel van akai samplers, er zit zo,n beetje een hele synt engine in, van lfo,s envelope,s filters tot fx etc, maar er is geen klote aan te sturen met midi cc,s . ik hoop voor je dat dat beter geregeld is bij de s5000.

Origineel geplaatst door anoniempje
Ja dat is een beetje het nadeel van akai samplers, er zit zo,n beetje een hele synt engine in, van lfo,s envelope,s filters tot fx etc, maar er is geen klote aan te sturen met midi cc,s . ik hoop voor je dat dat beter geregeld is bij de s5000.

Weet iemand of dit wel aan te sturen is bij de S5000, ben ook van plan er 1 aan te schaffen..

Back