[monosynth-contest] edp MS20

EDP

elke dag pannekoeken
yep ook ff meegedaan aan de mono synth contest. om ff mijn nieuwe aanwinst uitteproberen:MS20.
duurt niet lang, maar twee minuten.
alles komt dus uit de ms20. geen externe lfo filters of wat dan ook gebruikt. de filter sweep zijn allemaal losse samples(kut werk dat knippen en plakken). alles is gesequenced in logic.
alle gebruikte effecten :2 verschillende reverbs en twee delays (normale en tape delay) allemaal uit logic.
verder nog een beetje eq en compressie

monosynth

Laatst gewijzigd:
Leuke track, niet alleen als monosynth track maar ook gewoon een lekkere old school sound.

Is wel wat verwarrend als je een paar daagjes later weer op zoek gaat naar een draadje, waar er dan tig van blijken te zijn geboren :D

Maar goed, het gaat om de track en die klinkt lekker, oink oink ;)

Het nummer zit heel goed in elkaar. Ik vind de opbouw/geluiden ook heel mooi. Origineel!

Ik zou de melodie , die ik nu nog, bescheiden, op de achtergrond hoor, meer naar de voorgrond halen, want hij mag er zijn.

Het is ook lekker druk en opeengepakt, daar hou ik van!

Ja, ik hoor hem nu voor de 2e keer en hij wordt beter.. dat is een goed teken. OK DAN!:dj:

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Het nummer zit heel goed in elkaar. Ik vind de opbouw/geluiden ook heel mooi. Origineel!

Ik zou de melodie , die ik nu nog, bescheiden, op de achtergrond hoor, meer naar de voorgrond halen, want hij mag er zijn.

Het is ook lekker druk en opeengepakt, daar hou ik van!

Ja, ik hoor hem nu voor de 2e keer en hij wordt beter.. dat is een goed teken. OK DAN!:dj:

:)
ja ik wil eigenlijk nog een nieuwe mix maken. ik heb hem 's avonds afgemixt nadat ik de hele dag er mee bezig was geweest. en hij is ook iets te kort ik wil er nog een stukje aanplakken

Lekkere track!

Back