[ LOUNGE ] Falling Stars [ BB ]

ahhhh! lekker

de enige opmerking die ik heb is...lounge moet over niks gaan, dus niet stiekum een vette track ervan maken ;) ;) ;)

jammer dat m'n Rhodesje thuis staat anders zat ik er nu al overheen te jammen.

is goed ik zou alleen wat minder hard toeteren......want die klinkt nogal statisch, fluitjes zijn gruwha daarintegen.

Wel eens Jazzanova geluisterd?

Heeft er veel van weg. De stijl van nummers als:

We Who Are Not As Others [Jazzanova Mix]
Watch Them Come!!! [Jazzanova Remix]
Carajillo [Jazzanova's "Chant For Leo" Mix]
Get Into My Groove [Jazzanova Re-Groove]

(The Remixes 1997-2000, )
www.jazzanova.net

Klinkt goed hoor!

persoonlijk vind ik de toeter nog steeds te statisch en hoopte ik stiekem dat er wat meer variatie van de " toeter" kwam.

Origineel geplaatst door Radix
Wel eens Jazzanova geluisterd?

Heeft er veel van weg. De stijl van nummers als:

We Who Are Not As Others [Jazzanova Mix]
Watch Them Come!!! [Jazzanova Remix]
Carajillo [Jazzanova's "Chant For Leo" Mix]
Get Into My Groove [Jazzanova Re-Groove]

(The Remixes 1997-2000, )
www.jazzanova.net

Ben er wat nummers van gaan luisteren, en nee.. ik heb er nog nooit van gehoord.. wat een gemis :o:
Ik krijg er iig wel inspiratie van :eureka:

@ Timp e.a.

Ik ga cker kijken of "die toeter" wat meer gevarieerd kan, thankz :)

Lekkere groove op zich, maar gaat na verloop van tijd wel vervelen. De bassline blijft lang hetzelfde, en is erg druk op die manier. Verander eens wat van toonsoort/akkoord her en der. De break op 2:05 heeft goeie intentie, maar de opbouw daarna blijft weer wat achter omdat ineens diezelfde drukke bassline er weer in komt.

Maar al met al leuk gemaakt, zitten heel veel goeie dingen in! :okdan:

Stukken beter die v3! Opbouw is veel beter, bassline is niet meer vervelend overheersend! Zo zie je maar weer, minder=meer.

Hoi,
Op zich wel een relaxte track, ik vind hem alleen een beetje te fragmentarisch. Ik zou toch proberen om een zangeres te zoeken, alleen maar van die adlipjes vind ik persoonlijk niets. Dat gesample met die sax vind ik ook niet zo, ik zou iemand zoeken die het voor je wil inspelen. Je kunt het wel redden met alleen samples, dat doet bv jazzanova ook vaak, maar dan is het wel gedaan op een manier waar niet vanaf straalt, SAMPLES. Ik zou de sax ook iets naar achteren zetten in de mix.
Percussie is wel lekker.
Groeten,
Erik

Origineel geplaatst door eruk
SAMPLES.

Mogen ook best samples zijn waar het net van uitstraalt SAMPLES !
Jouw stelling is geen wetmatigheid.
Track = good as is.

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Mogen ook best samples zijn waar het net van uitstraalt SAMPLES !
Jouw stelling is geen wetmatigheid.
Track = good as is.

Dank je sKeLeTvM :mega:

Maar weet je ?

Ik snap Erik wel helemaal qua samples e.d.

@Erik..

Ik heb wel is samen met muzikanten in een oefenruimte gezeten in Haarlem.
M'n pctjuh mee.. Zij deden hun eigen ding ; drummen, gitaar, bass, percussie, zang, keyboard .. Geloof me, het klonk zoveel swingender :D

Maar waarschijnlijk heb je al begrepen dat ik alles alleen doe en dat met een sequencer, samples en vst's ..
Voor mij is het dus een uitdaging en vooral HOBBY om met.. sequencer / samples / vst's / muis en m'n eigen mind ( kan geen noot lezen ) tracks te maken en dat in verschillende stylen .. Gewoon in de huiskamer met koptelefoon :peukie:

Trouwens : Zat nog te denken, een zangeres.. Waar je het over had..

Erhmm.. wat gaat ze zingen ? I can c falling stars, falling from the sky, like a fly, damn am I high ?

Maar bedankt voor je feedback :biertje:

Groet,

BB

@ skeletvm
Ik heb ook niet gezegd dat mijn mening een wetmatigheid is, ik geef alleen mijn mening. Volgens mij ben jij meer degene die dat doet. want de track=good as is, is ook alleen maar jouw subjectieve mening.
Maar gelukkig begrijpt Brutal bass wel wat ik bedoel, daar had ik het immers ook voor bedoeld :)

Origineel geplaatst door Brutal Bass
Ben er wat nummers van gaan luisteren, en nee.. ik heb er nog nooit van gehoord.. wat een gemis :o:
Ik krijg er iig wel inspiratie van :eureka:

@ Timp e.a.

Ik ga cker kijken of "die toeter" wat meer gevarieerd kan, thankz :)

Dan heb je het bij mij over het eerste remix album.
Niet lang geleden kocht ik het 2e remix album zonder voor te lusitere.
Wat een ruk cd, ik mis een hoop.
Saaie vocals alles miste de groove.;{

Nette track weer kerel...!
ik mis idd ook een vrouw met wat gezang in de track, zou hem zekers goed doen...

Back