Installatie Superwave bundle???

kabelaar

Stamgast
Hallo
Ik heb in 2004 de Superwavebundle gekocht en geinstalleerd. Kan me herinneren dat de installatie toen ook al niet gladjes verliep maar uiteindelijk was het met hulp van Eddie "Superwave" gelukt. Omdat ik onlangs mijn computer helemaal opnieuw geinstalleerd heb moest ik dit programma ook opnieuw installeren. Maar dit lukt niet meer. Hij vraagt een key. Op zich niets bijzonders. Nu heb ik bij de bestelling een Serial Number Name, een zgn. Prompted Value en een Serial Number gekregen. Maar wat ik ook intik... hij pikt het niet meer. Nu heb ik Eddie Gil van Superwave gemailed. Die laat niks van zich horen. Via de KVR-website heb ik een mailtje gestuurd naar een zgn. Rodders. Die zou ook aan het Superwave-team verbonden zijn. Krijg ik ook geen respons op. Niemand van die club trekt zich blijkbaar iets aan van vragen van gebruikers. De website van Superwave ziet er ook al drie jaar hetzelfde uit. Of daar nog wat gebeurd?
Nu heb ik twee vragen:
- heeft iemand van jullie ook dit soort problemen gehad?
- weet iemand een mailadres van dit clubje die wel reageert?

Ben benieuwd!

Hier is op KVR al veel over te doen geweest want er zijn veel meer mensen met hetzelfde probleem. Die gasten van Superwave lijken van de aardbodem verdwenen te zijn en reken er dus maar niet op dat je ooit nog geholpen wordt...

Als ik jou was zou ik lekker de warez-versie downloaden, het mag dan wel illegaal zijn maar het is de enige manier om je software aan de praat te krijgen.

Bedankt voor je reactie. Het is wel diep triest dat je voor een vst betaalt en dat je hem dan vervolgens toch niet op een normale manier kan gebruiken. Nog veel erger is dat de vst nog steeds via de website verkrijgbaar is terwijl ze geen service meer verlenen.

Back