Moog 55 modular

Origineel geplaatst door HEXAGON
het is geen moog 55,zelfs de kast is niet de echte 'oude',ze hebben hem zelf samengesteld als een 55!

dus is de prijs zeker de helft te veel

Ja dat viel mij ook op, dat ie bij elkaar is gesprokkeld...

Origineel geplaatst door mono-poly
Die 901's zijn wel lekker dik hoor en best stabiel.
Lekkere dikke Rubycon shit maken man!

Voor deze prijzen idd maar een nieuwe kopen...stabiel etc etc..

Lekkere mp3's!

Jawel he? Niet slecht voor een Andromeda. Deze klanken zijn gemaakt door een vriend van mij (MOTM freak...) maar die heeft zijn Andromeda weggedaan. Te dun... :D

Die 901's zijn wel lekker dik hoor en best stabiel.
Lekkere dikke Rubycon shit maken man!

Wat betekend "Rubycon shit"?

Origineel geplaatst door AM Hasselhoff
de moog zal wel in een museum terecht komen :(

Denk ik niet, synth musea zijn er niet zo veel en deze is redelijk samengeraapt. Ik denk eerder bij een producer met heel wat aftrekbaar inkomen.

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Denk ik niet, synth musea zijn er niet zo veel en deze is redelijk samengeraapt. Ik denk eerder bij een producer met heel wat aftrekbaar inkomen.

ok, dan is het goed ;)

Jemig wat een vraagprijs zeg. Ik kan me nog herinneren dat Pete Namlook nog geen jaar geleden een volledig Moog IIIC systeem (was eind jaren 60 van Popol Vuh en is daarna door Klaus Schulze overgenomen) heeft verkocht voor 2/3 van die prijs. Dus daar zit de nostalgia meerwaarde al in verrekend. En een volledige IIIC heet o.a. 9 keer 904 oscillatoren en 2 sequencers.

Even voor de goede orde: Klaus Schulze had TWEE Moog modulars naast elkaar dus.
Ik heb Klaus ooit in Paradiso gezien en toen stonden ze daar op het houten podium van Paradiso. ++Live++ is daar opgenomen toen. Arthur Brown was er ook bij.
Zou Klaus de helft nog zelf hebben? Tegenwoordig werkt ie met VST's met projectieschermen zo te zien op zijn site.

Even voor de goede orde: Klaus Schulze had 1 hele uitgebreide Moog IIIP met 3 portable kabinetten die voorheen van Popol Vuh was waar ze onder andere het vreselijk goede Affenstunde album mee opnamen. Ik kan me voorstellen dat hij tijdens optredens daar maar 2 van meenam, maar goed. Popol Vuh hebben 'm in ergens in '72 aan Klaus verkocht om daarvan een Minimoog en een Mellotron te kunnen financieren. En nee, Klaus heeft 'm niet meer. Hij heeft de Modular Moog tijdens de dark side of the moog sessies aan Pete Namlook verkocht die 'm op zijn beurt vorig jaar op Ebay verkocht. Ik was toen op vakantie dus ik kan me nog ik kan mezelf voor mijn kop slaan dat ik dat toen gemist heb. Maar ik geloof dat Monopoly hier op een thread vertelde dat hij nu bij iemand in Zwitserland staat. Ik hoop niet dat hij in Bern staat anders ga ik dagelijks bij de goede man zeuren (maar wel heel aardig zeuren, dat weer wel) totdat hij 'm aan mij verkoopt :D

Origineel geplaatst door EDP
moog modular.. leuk om mee te beginnen

Wanneer het binnen je investeringsbegroting past dan kan dat natuurlijk. :D

Re: Moog 55 modular

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Voor minimaal $31,500 is ie van jou.

Oh ja, dan moet je 'm nog wel even ophalen...

Link: http://www.synthtech.com/moog/moogsale.htm

kben weer aan t dubbelposten ,..[kanik dat weg halen?]
iig asje deze config bv met ook die 960 seq. en modules heb....van .com

byna net as moog ,...wat ben je dan kwijt in bv $ 10.000 ? is dit gek gedacht nee toch 6000 eu :halleluja iig mooi twee schuintes
vindt ik ook van buchla lay out ...is ok belangrijk makkelijk werken
:engel:

Back