Sennheiser HD580 Precision kabel

Status
Please reply by conversation.

Kevin

Tis niet te gleuven
Yup hij is eraan...mijn kabel van mijn HD580 precision nu zoek ik dus een nieuwe maar waar kan ik die krijgen ??

(Is bij de plug aan de kant van de hoofdtelefoon niet goed dus valt niet te repareren)

Ik heb hem gewoon eens bij de plaatselijke muziekwinkel gekocht (Big-One Zwolle). Dus ik denk dat iedere winkel hem moet kunnen bestellen.

Weet niet meer wat hij kostte, maar vond het wel schofterig duur voor een kabeltje. Maar dat kan natuurlijk ook weer aan de winkel hebben gelegen.

Fantastische kabel trouwens. Ik rijd er per week wel 10 keer over heen met de wielen van mijn bureaustoel, en hij gaat niet kapot. Wanneer een fanatieke bassist stevig wegloopt terwijl hij de koptelefoon nog om zijn nek heeft blijkt hij de zwakste schakel te zijn. Maar niet voordat hij een 25 kilo zware Soundcraft naar de rand van de afgrond getrokken heeft.

:okdan:

Re: Sennheiser HD580 Precision kabel

Origineel geplaatst door Kevin
Yup hij is eraan...mijn kabel van mijn HD580 precision nu zoek ik dus een nieuwe maar waar kan ik die krijgen ??

(Is bij de plug aan de kant van de hoofdtelefoon niet goed dus valt niet te repareren)

heb dat al een paar keer gehad ,metaalmoeiheid ? k heb nu de oorschelp ondersteboven eropgezet zodat de draad met de steun naar boven meeloopt , vandaar weer naar beneden.
volgens mij heb ik toen nieuwe kabel bij sennheiser nederland bestelt

http://www.sennheiser.nl/nl/icm_nl.nsf/root/0service-partner?Open&country=Netherlands

Status
Please reply by conversation.
Back