Multiple 828 MKII?

Missing Links

Ouwe rot
Is er iemand hier die, sinds het verschijnen van de core audio update in tiger, werkt met meerdere motu 828 mk2 audio interfaces?

Ik heb er nu 1, naar volle tevredenheid, en zit erover te denken een tweede aan te schaffen?

kan je deze als volgt aansluiten: 828 --FW--> 828 --FW--> MAC en dan gebruik maken van 2 x 8 analoge inputs, 2 x 2 mic pre's en 2 x 8 ch. adat?

werkt dat een beetje lekker?

dan kan ik mijn mengtafel en patchbays de deur uit doen...

B.

Voor de prijs van 2 828s heb je ook 1 24IO met PCI-X kaart :). Gelijk 50% meer inputs voor dezelfde prijs, kom je helemaal niks meer te kort :).

alleen jammer dat ik dan eerst een nieuwe mac moet kopen. wordt toch een duur geintje, zeker als je net een macbook pro gekocht hebt. on ja, en dan moet ik ook een losse mic pre kopen :-)

bovendien: 2 x 828 =

16 x analoog in/uit
16 x adat in/uit
04 x mic pre
----------------------+
36 x i/o

en dat is lekker... kan ik eindelijk eens van mijn 8output kaartje in mijn mpc gebruik maken. en lekker virtuele aux bussen aanmaken voor mijn 19" fx. en lekker een outputje terug de mpc in. en een output terug de s950 in. en nooit meer met een patchbay kutten! heb er nu al zin in...

maar dan moet het wel werken!

Ja wat jij wil kan op de MAc gewoon missing links. Ik wilde hetzelfde bereiken op mijn pc maar dat gaat dus niet vanwege de drivers.

=(

Back