olafmol [EXPANSIONS] Lid sinds 23 juli 2001 Berichten 8.796 Locatie Utrecht 13 november 2002 #1 http://www.sierize.com/file/kolla2001.wmv check de dude in het oranje shirt! vooral die slomo! Olaf
T Timo tsja, ehm... Lid sinds 7 november 2002 Berichten 133 13 november 2002 #2 vet hee!!... wow, ik dacht eerst wat moet dat worden met die oranje... het leek heel simpel, maar opeens!! en ja... die slomo is super... :-) wat zit er trouwens voor vage muziek achter of is het geluid zo slecht dat je geen kick ofzo hoort?
vet hee!!... wow, ik dacht eerst wat moet dat worden met die oranje... het leek heel simpel, maar opeens!! en ja... die slomo is super... :-) wat zit er trouwens voor vage muziek achter of is het geluid zo slecht dat je geen kick ofzo hoort?
Arv Robot Lid sinds 18 oktober 2001 Berichten 13.106 Locatie Zuid Holland 13 november 2002 #3 JAHAHA! Geweldig dit. Ik vraag me altijd af hoe lang die gasten moeten oefenen om dat te kunnen.. Over elastic body gesproken..
JAHAHA! Geweldig dit. Ik vraag me altijd af hoe lang die gasten moeten oefenen om dat te kunnen.. Over elastic body gesproken..
maxdox rode peper en knoflook Lid sinds 12 juli 2001 Berichten 1.143 Locatie Maastricht 13 november 2002 #4 Wow.. paranormaal.