• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop aangeboden: Virus Indigo 1 prijs 1.300 euro

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Dick

Nieuwkomer
De vette Synth voor Trance !!!!
Met de beste looks ever!!
Ben aan het sparen voor een Andromeda....

Laatst gewijzigd:
Dick, ben ik nou nergens meer veilig voor je? :D

Succes met de verkoop van je Virus, ik heb net een 'C' gekocht (maar wacht nog tot 'ie eindelijk eens binnenkomt). Trouwens, is de "Andromedia" een VST versie van de Andromeda of zo? ;)

Voor de mensen die niet weten hoe mooi een Indigo is:

indigo.jpg

Hi Mike
Bedankt voor je mooie foto van de Virus Indigo, misschien verkoop ik hem nu wel sneller:)
En kan ik verder sparen voor de Andromeda (Tikfoutje.....) er is helaas nog geen software versie van...=(
Groet
Dick

indigo

indigo

echt een super VET apparaat en nog mooi ook,ik heb hem laatst geluisterd in feedback en klinkt echt lekker!!!!!!!!!!!

staat ook op me lijstje!!!!!

Hij is zeker vet.....
Alleen toen ik de beknopte manual zag dacht ik dat ik er nooit uit zou komen. Maar achteraf wijst veel zichzelf uit. De mogelijkheden zijn echt ongekend. Het is een heerlijke synth om mee te werken. De andere "jongens" raken een beetje in vergetelheid (is toch het woord daarvoor hè?).

Teeering Dick!!! Hoe kan je nou z'on vet beest wegdoen? Vertel! Ben benieuwd! Ben net een Access KC rijker,
maar bij de aankoop heb ik ffies op die Indigo lopen pingelen! En Ja! Brute bak!

Peace!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back