teisco 110f

Status
Please reply by conversation.
mocht je inde buurt van oostenrijk komen (versturen gaat wellicht ook) check dan www.bluesynths.com. Op de komende synthmeeting in Kufstein staat een 110F te koop. neem contact op met theo!

nr 6 in derij ...8o) iig vettige bak

Origineel geplaatst door sander
Wat dan?

Nou...hij heeft oscilator stemmingsproblemen als zijnde "het Teisco 110f probleem"....dus ikke had er een met dat euvel. Heb hem de bekende adressen laten bezoeken, zonder resultaat...bleef problemen houden.

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Nou...hij heeft oscilator stemmingsproblemen als zijnde "het Teisco 110f probleem"....dus ikke had er een met dat euvel. Heb hem de bekende adressen laten bezoeken, zonder resultaat...bleef problemen houden.

hoe bedoel je ... tis toch een analoge synthesizer? gewoon een stempedaal aanhangen... toch?

Origineel geplaatst door sureshotstudio
hoe bedoel je ... tis toch een analoge synthesizer? gewoon een stempedaal aanhangen... toch?

ik denlk dat ralp bedoel dat ie r eentje had met scaling? probleem ,..dat de eerste of tweede osc zooo ver uit bereik staat dat ie op t frontpanmel niet gestemd kan worden ,..
dat zou gescaled moeten kunnen worden lijkt me ,..
aar as hij de reguliere doctors heeft gehad
kweet van nog ywee dr zwerven in ned dat ze 1 "broken "osc hadden

hoop op toeval
want 110 toffe bak ,..voor minder dan n moog / oddisee
ofsoo :P

pierre heeft een teisco 60f misschien is dat wat ook ok priced 240.- d8ik

1 osc versie
:halleluja

Jip.... ik heb een Teisco 60F te koop in een perfecte staat!!!

De rede dat ik hem weg doe is..........omdat er sinds eergister een 110F hier staat!

M.v.g. Obie

Status
Please reply by conversation.
Back