soundtracs topaz of megas

dennisb

Ouwe rot
welke is beter en is die dan beter dan een nieuwe 16 spoors a&h van ca 1500. Die soundtracs zijn me wat groot en zwaar maar als ze ontegenzeggelijk beter zijn dan ga ik er wel voor, als het meer een smaak kwestie wordt neig ik toch naar een compacte a&h

soundtracs sollitaire wordt wel altijd als top notch beschreven en bevonden
heb er zelf geen ervaring mee helaas!

verder is over soundtracs zelf genoeg geschreven hier op het forum en op het web!

google is your friend!

Origineel geplaatst door dennisb
Kent iemand deze trouwens http://muziek.marktplaats.nl/mengpanelen/83080101-soundtracs-16-kanaals-bandmixer.html hij zegt zelf dat het een touring systeem is, niks over kunnen vinden.

Dat is errug oud.. Ik heb ooit een 24-8 bus uit die series gehad (heel fftjes dan) en dat was een kraak bak. Ik zou daar van wegblijven.

Als je dan toch zou moeten kiezen tussen de Topaz en de Megas zou ik voor de laatste gaan.

Topaz : 1 print per 8 kanalen - beetje fiddley knopjes - veel inputs (inline tafel, 2 audio signalen per kanaal mogelijk) - relatief licht. (als het tenminste om een 8 bus topaz gaat)

Megas : iets oudere technologie - 1 print per kanaal, goed servicebaar - degelijkere potmeters - minder inputs.

Groet en succes

Al het goed is zit er een fototje van die oudere soundtracs geattached......

Attachments

• soundtracs_klein1.jpg
    soundtracs_klein1.jpg
    117,9 KB · Bekeken: 80
Topaz : 1 print per 8 kanalen - beetje fiddley knopjes - veel inputs (inline tafel, 2 audio signalen per kanaal mogelijk) - relatief licht. (als het tenminste om een 8 bus topaz gaat)
en 8auxen }:|

Origineel geplaatst door koediman
waarvan je er maar 3 tegelijk kunt gebruiken. ;)
nee hoor
8knopjes op een rijtje(topaz maxi 8-24)

Origineel geplaatst door studioduif
Dat is errug oud.. Ik heb ooit een 24-8 bus uit die series gehad (heel fftjes dan) en dat was een kraak bak. Ik zou daar van wegblijven.

Als je dan toch zou moeten kiezen tussen de Topaz en de Megas zou ik voor de laatste gaan.

Megas : iets oudere technologie - 1 print per kanaal, goed servicebaar - degelijkere potmeters - minder inputs.

Groet en succes

Al het goed is zit er een fototje van die oudere soundtracs geattached......

ok dank je, ik vond het er ook wel een beetje afgeragd uitzien maar ja wat wil je voor dat geld. Ik zag een megas 16-4-2 op ebay maar die is al weg, maar ik kom m vast nog wel ergens tegen. Op die advertentie stond dat die 65 kg weegt maar dat zal toch wel met case zijn, ik kan verder nergens gegevens over gewicht vinden

Back