JP8080 vocoder input

DarkChaos

just music
Is de vocoder van de JP8080 stereo? en zitten er op de achterkant van de JP8080 ook nog jack bussen zodat ik hem gewoon aangesloten kan houden zonder dat ik een kabel in het front paneel hoef te steken?

Heb geprobeerd de manual te vinden van de 8080 maar komt niet veder op de site van www.rolandus.com, ze vragen om een amerikaans telefoon nummer...

JP8080-Back.jpg

'k heb de JP8080 PDF handleiding gehad,
maar 'k heb de ganse synth demo dir gedelete dacht 'k :stupid

op de UK of USA roland pagina's kan je'm nog vinden dacht 'k, de pdf

viola: http://www.roland.co.uk/manualsall.asp

Origineel geplaatst door Stephen
JP8080-Back.jpg

'k heb de JP8080 PDF handleiding gehad,
maar 'k heb de ganse synth demo dir gedelete dacht 'k :stupid

op de UK of USA roland pagina's kan je'm nog vinden dacht 'k, de pdf

viola: http://www.roland.co.uk/manualsall.asp

Op die site kwam ik ook uit ja, maar je moet een account aanmaken en daar moet je een amerikaans telefoon nummer invoeren om veder tegaan.. kom er helaas niet door heen door die registratie procedure..

Maar begrijp ik het goed dat van die 2 inputs de Linker de modulator is en de rechter de carrier? met andere woorden? hij heeft dus ook een mogenlijkheid om een externe carrier te gebruiken? dat wist ik niet... of zit ik ernaast?

Je kan met een knopje op t frontpanel kiezen of je de vocal (upper) via de mic input aan de voorkant wilt aansluiten of via de vocal / upper aan de achterkant.

Verder is de vocoder niet stereo (mono voice input en mono carrier / instrument input)

Als je de JP als effect / filterbank gebruikt dan kan je de beide inputs wel als stereo line input gebruiken zover ik weet.

Origineel geplaatst door Flying Panther
Je kan met een knopje op t frontpanel kiezen of je de vocal (upper) via de mic input aan de voorkant wilt aansluiten of via de vocal / upper aan de achterkant.

Verder is de vocoder niet stereo (mono voice input en mono carrier / instrument input)

Als je de JP als effect / filterbank gebruikt dan kan je de beide inputs wel als stereo line input gebruiken zover ik weet.

Duidelijk :) bedankt :)

Back