CosmicDreamer
Sonic Passionado
Ik heb in deze periode nogal veel verkocht van m'n hardware omdat ik puur op software synthesisers en effects wil overschakelen (buiten mijn virus dan). Daardoor ben ik ook een hele hoop klanken kwijt omdat ik sample cd's weg doe die ik dan toch niet meer op een intuitieve manier kan gebruiken. Sample instruments zoals die van east/west zijn voor mij nu het efficientste.
Nuja om een lang verhaal kort te maken, ik ben voor een theater opvoering bezig met iets "passioneel" en ik heb geen flamenco clapsj. Ik vraag mij af of Najib Amhali het erg zou vinden moest ik een loop gebruiken uit zijn voorstelling, hij klopt daar ergens op een doos en dat klinkt echt wel als iets wat ik voor een bepaalde passage kan gebruiken
Nuja om een lang verhaal kort te maken, ik ben voor een theater opvoering bezig met iets "passioneel" en ik heb geen flamenco clapsj. Ik vraag mij af of Najib Amhali het erg zou vinden moest ik een loop gebruiken uit zijn voorstelling, hij klopt daar ergens op een doos en dat klinkt echt wel als iets wat ik voor een bepaalde passage kan gebruiken