najib amhali loop clearen :)

CosmicDreamer

Sonic Passionado
Ik heb in deze periode nogal veel verkocht van m'n hardware omdat ik puur op software synthesisers en effects wil overschakelen (buiten mijn virus dan). Daardoor ben ik ook een hele hoop klanken kwijt omdat ik sample cd's weg doe die ik dan toch niet meer op een intuitieve manier kan gebruiken. Sample instruments zoals die van east/west zijn voor mij nu het efficientste.

Nuja om een lang verhaal kort te maken, ik ben voor een theater opvoering bezig met iets "passioneel" en ik heb geen flamenco clapsj. Ik vraag mij af of Najib Amhali het erg zou vinden moest ik een loop gebruiken uit zijn voorstelling, hij klopt daar ergens op een doos en dat klinkt echt wel als iets wat ik voor een bepaalde passage kan gebruiken :)

ik zou zeggen tjek zijn site en mail ehm !

Was die doos geen Cajun?

(Volgens mij heeft die Najib ook in zijn eentje de samplerverkoop in nederland omhooggeschroefd want sinds die show is iedereen opzoek naar dat apparaatje wat hij op de grond had staan en zijn stem mee sampelde.)

hmm, die doos daar gaat hij ook echt op zitten en geeft daardoor een soort van psycho accoustische bas als hij der op een bepaalde manier op klopt wat geweldig is in die loop..

Het gaat erover dat hij bvoven een vrouw woont die dat helemaal niet erg lijkt te vinden als hij zo de hele tijd aan het trommelen is... kweet ni juist welke voorstelling het was, ....

Origineel geplaatst door S.L.E.
die doos is een cajon
dat zijn wel toffe dingen inderdaad!

pb anders forumlid trigg ff die heeft er 1 misschien kan die een sampletje voor je opnemen

http://www.thomann.de/iw_smb_suche.html?SUBJECT=KOMFORTSUCHE&iwid=7&SUCHBEGRIFF=cajon&x=0&y=0

Idd een Cajon. best wel een hype te nomen.
rond de 100-300 euro.
Van diverse merken waar Schlagwerk Percussion de grootste van is.

op t www.drummersforum.nl of op www.drumforum.nl kunnen ze je er alles over vertellen, en zijn er vast genoeg mensen die samples voor je hebben.

Ahh, dat weten we dan ook weer :)

ff laten horen hoe ik het bedoel,

zou towh wel leuk zijn dat loopje te kunnen gebruiken. Hij gebruikt ook een euro dat hij van iemand uit het publiuek geleendhad dacht ik, en daarmee krijg je die doffe en scherpe schakeringen uit 1 doos, omdat 'm die allemaal laat loopen en dingen er bovenop speelt.

Of Als ik eind april storm drum 2 heb kan ik het mss door iets vervangen van die library moest ik het niet mogen gebruiken of niets gelijkaardigs hebben.

Maar ik zal eens gaan zien op die fora...

Attachments

• snipmono.mp3
    515 KB · Bekeken: 131
Laatst gewijzigd:
ik d8 zoon head rush akai waar je overkan dubben
amhali toch??
dat deed ie met een beat en praten en soundjes en meer allemaal dubben
en hopla je kan weg lopen en je show gaat verder
:D

Origineel geplaatst door deins
Was die doos geen Cajun?

(Volgens mij heeft die Najib ook in zijn eentje de samplerverkoop in nederland omhooggeschroefd want sinds die show is iedereen opzoek naar dat apparaatje wat hij op de grond had staan en zijn stem mee sampelde.)

ik ken die show ook en wat ie daar gebruikt kan evengoed een digitale delay zijn hoor... i

Back