• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Dynacord Percuter + extras

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Drumbak uit de jaren 80 met cartridges.Ik heb er 11 cartridges bij en 4 originele pads van dynacord.Met 8 triggerinputs,multitrigger en individuele uitgangen.Ook goed aan te sturen met een stepsequencer met trigger uitgangen!!
Erg vet ding met een mooie klank.Met de electrified set toms en hats en de natural drums..
Net aangeschaft maar toch een beetje teveel nu in mijn studiootje...185 euro.
Pads evt. los te koop voor 90 euro samen.Octagonale vorm.Fotos volgen later nog.Alles in erg mooie staat de percuter heeft de originele houten zijkanten etc..
:okdan: :okdan: :mexico:

..

..

cartridges worden nog steeds geleverd voor 25 euro per stuk...

..

..

alle kabels zitten erbij,evenals de handleiding en een stevige flightcase.
Leuke bak!!!Je kunt de drumsounds pitchen!
Een leuke ruil ben ik ook altijd voor in...:okdan:

..

..

ik wil hem wel ruilen voor een rm1x of een mooi effect.Evt. een racksynth of zo..
Een bod doen mag ook.Prijs is een richtprijs.....

..

..

zitten geen hats bij,wel:
electrified tom 1,2 en 3
natural tom 1,2 en 3:12",13"en 16"
bass drum 24"
electrified snare 1
gated snare
metalic snare 8"
handclaps 2

De pads kunnen op een snarestand volgens mij....
Er zitten wel wat gebruikssporen op,was van een drummer,maar nog best mooie staat..
Ik heb er ook 2 drumstokken bij voor de snelle beslisser...
Er kunnen 8 cartridges tegelijk in met elk een eigen triggeringang en uitgang,ook een stereo uit,een multitrigger in en een remote pitch ingang.sensitivity pots per trigingang en volume /pan per kanaal.
Handeleiding en dynacord folder zitten erbij en stevige kwaliteit jack-jack kabels voor de pads en de uitgang.Ook hoofdtelefoon aansluiting aanwezig.
8 bit samples met een stevige punch!!
80's totaal....:okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back