[microfoon(tje)] voor op mijn portable MD

da goose

DaGooseMusic.nl
waarom kan ik geen microfoon vinden wat beter is dan een soundblaster microfoon en goedkoper dan een Neumann van 1000€ en groot formaat is??

Oftwel... ik ben op zoek naar een lief klein microfoontje, wel het formaat dus van een soundblaster microfoontje (zo'n witte op een stokkie wat je van het stokkie kunt afhalen) alleen dan in wel goede kwaliteit en zonder 48Volt phantom power.
weapon5.gif

Ik heb werkelijk overal gezocht maar je komt meestal terecht op een dure AKG die werkt op 48 Volt of zo'n SB ding..
Ik wil met mijn portable Minidisk de straat op om geluiden en dergelijke op te nemen door een microfoontje er aan te hangen wat ook nog eens klein is (het is een portable MD en de mic moet ook portable zijn..)
Ik wil max 150 € uitgeven en ik moet hem gewoon rechtstreeks in kunnen pluggen en het moet dus KLEIN zijn...

wie helpt mij ???

cry2.gif

dit is dus zo'n lelijk soundblasterding,
vomit.gif
denk de voet enhet stokkie ff weg..
http://content.europe.creative.com/products/products/pic_prod249_lang1.jpg

En als je nou eens van die oordopjes als microfoon probeert ? Weet alleen niet of dat beter is dan zo'n sb ding..

oordoppies ?
ears.gif

Dat is het ook net niet helaas.. nee.. het moet echt een microfoon zijn, geen... "hey, het neemt op" optie..

kweet niet of het wat is, maar in de Sound on Sound van deze maand stond een advertentie van dit Beyer Dynamic microfoontje, de MCE 494

Attachments

• mce494.jpg
    mce494.jpg
    3 KB · Bekeken: 128
MIC.

MIC.

Ik zou toch eens een 'normale'dynamische mic proberen....verloopje eraan en op de MD aansluiten..klinkt toch stukken beter...........en een xtra mic in de studio is nooit weg...

Back