[gespot] ASR-10 Rack 150 euri

Vizion

Rock Solid
Marktplaats, advertentienr.:8392121813

ASR10 SAMPLER RACKVERSIE Amerikaans model maar met step up converter (110 naar 220) - san diego 1993
+ apple cd driver , geen idee hoe dit werkt, asr10 doet het volgens mij goed, cd driver ook, maar heb geen software om naar asr10 format op cds te schrijven . net over gekocht maar vind het toch te ingewikkeld. alles weg plus system disc voor 150 eurie ! opgewaardeert t/m 16 mb en met special fx.

wie het eerst .....

Ik heb het geld niet liggen maar alleen al voor de fx is de bak interessant :halleluja
Er staat ook een tel.nr. bij en de adv. staat er net 10 min. op.

jumm bellen =( vast weg
150.-+ eu voor een dikke dp4 ...met sapler oftwerk vaag verhaal te ingewikkeld
:{

heb die gast net aan de foon gehad .. er komt al iemand kijken ..
ik zal straks nog effe kijken of ie weg is .. die persoon kwam namelijk eerst kijken

Ik was het, woon immers in de buurt! Heb hem voor 200 euro.
Vizion bedankt voor de tip

Origineel geplaatst door Catalunya
Ik was het, woon immers in de buurt! Heb hem voor 200 euro.
Vizion bedankt voor de tip

wrm 200 ? En was jij de eerste die hem zou gaan halen ? ik had gebeld en hij zei dat de eerste die zou komen kijken te laat was ..
maar ik was al 360 euro kwijt voor me arp repartie dus vond het wel welletjes voor dit weekend ..

hele vette bak hoor .. gefeliciteerd !

Origineel geplaatst door MadR
wrm 200 ? En was jij de eerste die hem zou gaan halen ? ik had gebeld en hij zei dat de eerste die zou komen kijken te laat was ..
maar ik was al 360 euro kwijt voor me arp repartie dus vond het wel welletjes voor dit weekend ..

hele vette bak hoor .. gefeliciteerd !

Ik had de dag van plaatsen al gebeld en toen zei hij dat er iemand 200 had geboden, maar die woonde in het hoge noorden en zou nog van zich laten horen. Hij vroeg mij ook om 200 euro anders kon die ander hem kopen.
Tip: ga nooit in de binnenstad van Rotterdam met een ASR 10 rack op de bijrijdersstoel rijden. Die aso's die rondom het marconiplein altijd dubbel geparkeerd staan. Eentje ging ineens in de achteruit en ik moest boven op de rem, waardoor het zware joekel van de stoel schoof. Gelukkig doe hij het nog, want had het wel even benauwd. Er zit een cd romdrive bij, maar dat is niet zo bijzonder, want heb er geen asr cd roms erbij gekregen en ik heb al 2 van die Apple SCSI cd romspelers. Hij dacht zelf dat het een brander was en begreep niet hoe het werkte. Kan je trouwens wel van Emu cd rom lezen? Je hebt dan geloof ik een systemdisks nodig om op te starten.
Waarom moet je de ASR trouwens altijd booten met een opstartdiskette? Zit er geen rom geheugen in die het OS bewaard?

Ik had trouwens nog wat oude EPS samples op diskette. Die klinken lekker door het ding.
De galm is trouwens smullen. Voor een goede effectbak ben je hetzelfde bedrag kwijt. Zou die Transwave Soundlibrary Waveboy 5 diskettes wel willen hebben. De verkoper had me immers lekker gemaakt met een vocoder voor de ASR, maar die zat er niet bij. Die disks staan ook op E-bay, maar dat is iemand die die rarfiles verkoopt om er keer op keer geld aan te verdienen. Dan liever gratis van iemand :kroon:

Als je ASR-10 SCSI heeft geinstalleerd, dan gaat ie bij aanzetten eerst langs de SCSI, en start daarna pas het OS op via diskette.

Als je een bv SCSI ZIP aansluit en het e.e.a. heb geformatteerd, dan kun je COPY O.S. doen. Als het goed is, dan start de ASR-10 in de toekomst op vanuit de ASR-10. Althans bij mij werkt(e) dat zo.

Origineel geplaatst door René
Als je ASR-10 SCSI heeft geinstalleerd, dan gaat ie bij aanzetten eerst langs de SCSI, en start daarna pas het OS op via diskette.

Als je een bv SCSI ZIP aansluit en het e.e.a. heb geformatteerd, dan kun je COPY O.S. doen. Als het goed is, dan start de ASR-10 in de toekomst op vanuit de ASR-10. Althans bij mij werkt(e) dat zo.

Bedankt voor de tip, ga ik proberen!!

Iemand hier nog met die 5 Transwave Soundlibrary Waveboy diskettes?
Samples heb ik wel genoeg, alleen meer edit mogelijkheden zijn altijd fijn

gefeli idd dikke fxbox ...daar zou ik m ook voor willen gebruiken
samplen kan altyd nog
is de fx eruit nou xact dp 4...?zijn al wat draadjes over ...?

ze komen geregeld voorby ,..iig de asr ...voor veel meer

sc6
:{

Back