Omdat het mij wel eens overkomen is dat ik bij een optreden de verkeerde RAM kaarten had meegenomen voor mijn synths stond ik (zoals je begrijpt) erg voor paal. In die tijd speelde ik in een top 40 coverband en daarnaast had ik een dansorkestje samen met een drummer voor het bruiloftencircuit. Toen ik aan het soundchecken was kwam ik er pijnlijk achter dat ik de RAM kaarten voor de Top40 coverband bij me had op een optreden op een bruiloft. Achteraf is het toch nog allemaal goed gekomen.
Ook is het me overkomen dat bij een openluchtoptreden het plotseling begon te regenen en dat er een redelijke hoeveelheid regenwater in mijn D50 verdween! (Ook dat is goedgekomen!)
Daarom leek het me eens leuk om te horen wat jullie allemaal overkomen is tijden optredens / studiowerk etc.
Kortom laat horen wat je pijnlijkste moment was dat met synths / samplers / drumcomputers etc etc gebeurt is.
Ook is het me overkomen dat bij een openluchtoptreden het plotseling begon te regenen en dat er een redelijke hoeveelheid regenwater in mijn D50 verdween! (Ook dat is goedgekomen!)
Daarom leek het me eens leuk om te horen wat jullie allemaal overkomen is tijden optredens / studiowerk etc.
Kortom laat horen wat je pijnlijkste moment was dat met synths / samplers / drumcomputers etc etc gebeurt is.