Ibanez Tube & Mixer

Status
Please reply by conversation.
Hehe thanks maar hoe groot is ie dan ongeveer? Want ik kan best mn broers vriendin zo gek krijgen om te rijden met ons pa zn wagen (ja tis ernstig mijn broer heeft geen rijbewijs en zij wel.. ;) en andere vrienden zijn met zn alle weg op wintersport!)

Maarja.. hoe groot, hoe groot?! :{

peavey mixer word waarschijnlijk gebracht, en nu reactie van peavey dist pedal die je ook had aangeraden voor 100 balle en die kan die denk ik wel opsturen. :)

Laatst was er een leuke D&R Mixer met 16 kanalen en mankeerde niks aan voor 150, was weg toen ik vroeg of hij er nog was. Even afwachten of er weer zoiets staat dan bel ik 'm meteen op waar die ook in NL staat. :)

Mhh.. Ik heb al tijdje geen D&R's meer gezien, en zowizo heb ik wel zo'n grote nodig want over 'n tijdje ga ik op kamers en dan heb ik waarschijnlijk al een synthje maar ik denk niet dat ik de komende tijd tot jaren veel ga kopen dus ik ben met 'n kleine mixer wel ffe zoet aangezien ik toch t meeste met software nog ga doen voorlopig. Kga volgend jaar werken en leren en dan verdien ik wat meer kan ik dus wat opsparen en leuke dingetjes halen maar tegen die tijd zie ik 't wel weer. Weetje niet iets leuks qua 2e hands mixer rond 150 ballen? :)

Status
Please reply by conversation.
Back