Acid/tekno

G

Guest

Guest
Hoi,

Heb een aantal dagen geleden deze track opgenomen...

titelloosheid

De main synth is een patch van de dot.com modular met de zerro oscillator....
Geluid vanaf 4.nog iets minuut is de monosynth uit de spectralis samen met de zerro oscilator..
Vliegtuigachtige geluid is de doepfer A-100
Kicks komen uit de spectralis
en de percussie uit de 606/808/909
ow en de wind uit de ms-20 met wat filter erbij

Heb hem express niet veel laagjes gegeven, omdat het synth geluid wat erin zit al genoeg diepte geeft die anders niet meer goed te horen is. Wat ermee gebeurt is dat het linker en het rechterkanaal 180 graden verschilt en in elkaar doorloopt. De golfvormen morphen ook mee en de blokgolf die erin zit doet er nog een extra schep modulatie op.

grtzels Bruce

Hoi,

Het is spelen en opnemen....de sequences van de synthgeluiden worden getriggerd in ableton en m'n 101 bepaalt bijv de cv's van de dot com modular..
De rest van de spullen worden met de hand aangestuurd.

grtz Bruce

*zucht* modular

ik wil dr ook wel 1

je hebt t wel vaker gebruikt volgens mij dat geluid.

:okdan:

Welk geluid bedoel je? Gebruik in principe nooit 1 op 1 dezelfde geluiden, kabels gaan eruit zodra de track klaar is, maar het zal vast wel vaak dezelfde ideen en patches bevatten. De zerro oscillator heeft ook wel een hele eigen klank:)

grtzRb

dikjes ....klinkt idd as en "freaksessie sochtends .....""
in de goed zin vant woord

eerst luisteren ...commentsa
latert :{

Ben er ongeveer 2 weken mee bezig geweest en de opname s'nachts in 1 keer opgenomen....dat was wel doorgefreaked:)

Origineel geplaatst door brz
Welk geluid bedoel je? Gebruik in principe nooit 1 op 1 dezelfde geluiden, kabels gaan eruit zodra de track klaar is, maar het zal vast wel vaak dezelfde ideen en patches bevatten. De zerro oscillator heeft ook wel een hele eigen klank:)

grtzRb

edit, nou weet ik wat je bedoelt, ik had hier ook een niet dans, maar luisterversie vn gemaakt....

Origineel geplaatst door brz
edit, nou weet ik wat je bedoelt, ik had hier ook een niet dans, maar luisterversie vn gemaakt....
:D ik vind de dansversie dansbaarder

Back