[House] Feedback gezocht

Zeker lekker! die eerste iig, 2de heb ik nog niet geluisterd..

echt lekkere Housequake house, ik zie dit zo gedraaid worden..

Lekkere biets, funky bassjasje.. Goed gedaan! Moet nu weg, 2de luister ik vanmiddag:dj:

Origineel geplaatst door JnM92
Zeker lekker! die eerste iig, 2de heb ik nog niet geluisterd..

echt lekkere Housequake house, ik zie dit zo gedraaid worden..

Lekkere biets, funky bassjasje.. Goed gedaan! Moet nu weg, 2de luister ik vanmiddag:dj:

Tof dat je om kwart voor 7 's ochtends de moeite hebt genomen. :mega:

Zo dat doe je netjes. Vind hem heel lekker klinken. Vind allen de lead sound af en toe wat dun worden. Waarschijnlijk is dat een sample of niet? Qua mix zit hij heel goed in elkaar. Alles zit lekker op de juiste plaats. Misschien dat je nog iets meer variatie erin kan gooien. ;)

Origineel geplaatst door Xpressive
Zo dat doe je netjes. Vind hem heel lekker klinken. Vind allen de lead sound af en toe wat dun worden. Waarschijnlijk is dat een sample of niet? Qua mix zit hij heel goed in elkaar. Alles zit lekker op de juiste plaats. Misschien dat je nog iets meer variatie erin kan gooien. ;)

De lead heb ik uit de Trilogy vst gehaald. Misschien dat ik hem nog iets viezer kan maken. Smerig randje doet het misschien nog beter. thx !

zit idd goed in elkaar ... vooral die eerste klinkt goed .. niet zo dicht gesmeerd met compressie !

Origineel geplaatst door MadR
zit idd goed in elkaar ... vooral die eerste klinkt goed .. niet zo dicht gesmeerd met compressie !

dank !

Back