newbieeeeee hierrrr

nou welkom dan maar!
tja ik zelf gebruik ik het beste van beide dus een combinatie van hard en software.

boeziewoezie wat moet je er mee. toch kan ik wel enig respect voor opbrengen: om met zo iets simpels(lees slecht) toch (door goede marketing weliswaar) zo veel geld te verdienen. ik vindt dat toch wel knap.

Hej Tim welkom op dit forum

PS Als je niet van BoWowhatever ... houdt ,waar ga je dan stappen in Tilburg :confused:

ik ga wel eens naar extase, of 013 (heel soms)... maarjah... ik kom dus ook in tenten waar ze (naar mijn mening) BAGGER muziek draaien.... maar bijvoorbeeld "villa fiesta" daar wordt net iets minder trance gedraaid dan: THE TALK (waar ik dus NOOIT heen ga).

hehe :D

The Talk is de meest foute tent in Tilburg

Maar waarom duikt die naam elke keer op als je het over Tilburg hebt ... :confused:

Gelukkig is sinds de komst van 013 dat al wat minder ...
Maar toch is elke keer 1 te veel ;)

Origineel geplaatst door Ch!llZ
hehe :D

The Talk is de meest foute tent in Tilburg

Maar waarom duikt die naam elke keer op als je het over Tilburg hebt ... :confused:

omdat de MEESTE mensen naar de MEEST FOUTE tenten gaan, en naar de MEEST FOUTE muziek luisteren ( :[> BoozyWoozy).

als je boozie-woozy niet kent is dus geen schande?

Origineel geplaatst door dekzster
als je boozie-woozy niet kent is dus geen schande?

uhh eigenlijk wel..het is toch een onderdeel van je opvoeding/algemene ontwikkeling. het is equivalent van de nederlandse samenleving.
of lul ik nu een beetje uit me nek ? :)

He welkom,
Ben ook net vers(pas 2 daagjes in het forum) maar het is een hartskikke gaaf forum
Muchos plezieroz

Back